Uwaga - przynudzam :)

1. Data: 2000-07-10 20:01:16

Temat: Uwaga - przynudzam :)
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z tym, że nie ma polskiej grupy dyskusyjnej o diuetach - a
przynajmniej nie na moim serwerze, to mam kilkapytań w kwesti Montignaca :
czy można jeść kaszę, czy pieczywo pełnozirniste też - pumpernikle
sprawdzałem, ale tam cholery zawierają karmel ?

ostry

1. Data: 2000-07-11 05:34:10

Temat: Re: Uwaga - przynudzam :)
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry napisał(a) w wiadomości: <8kda1j$b75$1@flis.man.torun.pl>...
> [...]
>czy można jeść kaszę, czy pieczywo pełnozirniste też - pumpernikle
>sprawdzałem, ale tam cholery zawierają karmel ?

Wydaje mi sie ze gryczana mozna

Marek

1. Data: 2000-07-11 07:53:55

Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi sie ze gryczana mozna
>
> Marek

O właśnie, a co z dżemami ? Chodzi mi o St. Dalfour - słodzone sokiem z
winogron - czy to się nie gryzie z Montignacem ???
A tak wogóle to może ktoś stosuje tą dietę to niech się przyzna - pytania
będę zadawał na priva coby nie śmiecić po grupie ?

Lilly was here

1. Data: 2000-07-11 13:46:30

Od: "Bablo" <b...@s...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jak juz zaczela sie dyskusja - mam pytanie.............gdzie mozna kupic
taki prawdziwy chleb - z maki z pelnego przemialu?

A w ogole to moze jest jakas polska strona o Montignacu?
Nikusia

1. Data: 2000-07-11 18:23:11

Od: "Malgorzatka Zwan" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy można jeść kaszę, czy pieczywo pełnozirniste też - pumpernikle
> sprawdzałem, ale tam cholery zawierają karmel ?

cze ostry
poszukaj pumpernikla z domkiem tam chyba nie ma cukru ani nic
co do kaszy to sama mam watpliwosci
pozdrowienia
malgorzatka

1. Data: 2000-07-12 10:40:36

Od: "Darek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bablo <b...@s...katowice.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:WyFa5.42791$Q...@n...tpnet.pl...
> To jak juz zaczela sie dyskusja - mam pytanie.............gdzie mozna
kupic
> taki prawdziwy chleb - z maki z pelnego przemialu?

potrzeby
jednej wiochy.Darek

> A w ogole to moze jest jakas polska strona o Montignacu?
> Nikusia

Przepis na groszek konserwowy i marchewke
Chleb
zoladki drobiowe
Kulki ryzowe
Salatka z fasolki szparagowej