Uzalezniony od masturbacji i erotyki...

1. Data: 2006-01-25 22:42:16

Temat: Uzalezniony od masturbacji i erotyki...
Od: "Nothingman" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od paru lat jestem uzalezniony od masturbacji i erotyki... Nie jestem w
stanie wytrzymac od tego dluzej niz powiedzmy 2 tygodnie - choc nawet taki
okres mi sie rzadko zdarza, pomimo wielu prob. Czy moze ma ktos jakies
porady jak wyjsc z nalogu??? Bardzo mi na tym zalezy.... Od razu powiem, ze
musze sobie z tym poradzic sam, bo nikt inny o tym nie wie, nie ma na tyle
zadnego przyjaciela czy dziewczyny, bym mogl oczekiwac pomocy od kogos....

Pozdrawiam i bede wdzieczny za wszelkie wskazowki i porady... Z gory
dziekuje...

Nothingman

2. Data: 2006-01-29 18:11:56

Temat: Re: Uzalezniony od masturbacji i erotyki...
Od: "Lea" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nothingman" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zadnego przyjaciela czy dziewczyny, bym mogl oczekiwac pomocy od kogos....
>

> Pozdrawiam i bede wdzieczny za wszelkie wskazowki i porady... Z gory

Tam znajdziesz wiele osób z podobnym problemem, którzy z pewnością podzielą
się z Tobą dobrymi radami.
Pozdrawiam
Lea

Tez z odzysku