zdecydowalem sie na osrodek

1. Data: 2006-01-26 18:40:08

Temat: zdecydowalem sie na osrodek
Od: "lorddm" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem uzalezniony od hery do palenia. wkoncu dojzalem do tego by wyjechac
do osrodka. mam nadzieje ze mi pomoze. czy wiecie cos o osrodku w gliwicach?

2. Data: 2006-01-27 14:50:40

Temat: Re: zdecydowalem sie na osrodek
Od: "news" <n...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lorddm napisał:
> jestem uzalezniony od hery do palenia. wkoncu dojzalem do tego by wyjechac
> do osrodka. mam nadzieje ze mi pomoze. czy wiecie cos o osrodku w gliwicach?

Chodzi Ci o ośrodek za Gliwicami? Miałam tam kiedyś spotkanko w ramach
praktyk. Całkiem miłe wrażenie robił, fajne miejsce, no i terapeuci też
w porządku.
Życzę powodzenia w walce z nałogami.

Agnetta

3. Data: 2006-01-30 13:01:25

Od: "Profil1" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od decyzji do dzialania droga jest bardzo daleka,ale jesli do chwaly do
szczecia nałogi nie wioda czlowieka......te trafnie szukasz
wyjscia...Tonacy i brzytwy sie chwyta...Jesli uwazasz ,ze chcesz życ
normalnie to trzymam kciuki zebys tam wytrwal...Bylem to wiem...ale teraz
jestem czysty pozdrawiam

Uzalezniony od masturbacji i erotyki...
Tez z odzysku
Q1