Uzdrowiska najlepsze przy chorobach stawow

1. Data: 2007-08-21 07:38:22

Temat: Uzdrowiska najlepsze przy chorobach stawow
Od: " Ewa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry

Czy możecie mi wskazać uzdrowiska najlepsze przy chorobach stawów. Moje
problemy są nie do końca zdiagnozowane, ale lekarze krążą wokół
chondromalacji, zmian zwyrodnienioniowych i reaktywnego zapalenia stawow.
Widze, ze niemal kazde sanatorium ma w swoim profilu choroby narzadu ruchu,
ale szukam tych naprawde dobrych - gdyż moje problemy mimo wszelkich starań
się powiększają. Słyszałam o Lądku i Busku. Jednak nie jest tam tak łatwo się
dostać. Czy możecie coś dodać do tej listy?

Dziękuję za pomoc,
Ewa