Krople na zatkane ucho

1. Data: 2007-08-21 10:29:21

Temat: Krople na zatkane ucho
Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy sa moze jakies krople na udroznienie ucha, ktore mozna kupic bez
recepty?
Mam juz od kilku dni zatkane ucho. Zwiazane jest to z katarem ktory mnie
dopadl w ostatnich dniach. Z katarem sobie radze biorac kropelki. Z uchem
niestety nie moge sobie poradzic ;-( Akurat jestem na wyjezdzie i nie mam
czasu isc do lekarza wiec bylbym wdzieczny za polecenie czegos.

Piotr

2. Data: 2007-08-21 10:35:55

Temat: Re: Krople na zatkane ucho
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niestety nie moge sobie poradzic ;-( Akurat jestem na wyjezdzie i nie mam
> czasu isc do lekarza wiec bylbym wdzieczny za polecenie czegos.

Po prostu zapytaj panią (pana) magister w aptece.

Krystyna
--
Do źródła trzeba iść pod górę.

3. Data: 2007-08-21 11:36:22

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-08-21 12:29 Piotr pięknie wystukał/a:

Acerumen

--
animka

4. Data: 2007-08-21 12:04:07

Od: Go ka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otinum

5. Data: 2007-08-21 12:17:12

Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otinum

Dzieki za info - to bedzie chyba dobre na moja dolegliwosc poniewaz zatkanie
mam spowodowane przeziebieniem a nie zalegajaca woskowina.

pozdrawiam
Piotr

Uzdrowiska najlepsze przy chorobach stawow
wałek do masażu kregoslupa
badanie włosa
Co na pobudzenie? (raz jeszcze)
wiecznie śpi.