Uzycie RAID'u ??

1. Data: 2005-09-23 07:54:13

Temat: Uzycie RAID'u ??
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

czy uzycie w mieszkaniu raid'u przeciw owadom zmusza to tymczasowego
wyprowadzenia sie czy mozna psiknac rano i przyjsc spokojnie popoludniu ???

2. Data: 2005-09-23 11:26:45

Temat: Re: Uzycie RAID'u ??
Od: Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

MrOwA napisał(a):
> Witam
>
> czy uzycie w mieszkaniu raid'u przeciw owadom zmusza to tymczasowego
> wyprowadzenia sie czy mozna psiknac rano i przyjsc spokojnie popoludniu ???

Ja tak dwa razy zrobiłem walkę z robactwem w wynajmowanym mieszkaniu -
ostro spryskałem kuchnie. Zostawiłem włączone wyciągi, jak wróciłem z
dłuuugiego spaceru wywietrzyłem w mieszkaniu. Trochę czuć było jeszcze
raida, ale żyjemy :-)

Beniamin

MAM PROBLEM PO ROZEBRANIU PIECA!
deski tarasowe z drewna egzotycznego
osprzet elektryczny
Ile biora w Warszawie za ukladanie glazury (materialy moje)?
Ulga remontowa - ulga "gazowa"