VAT na Internet

1. Data: 2004-12-02 11:44:14

Temat: VAT na Internet
Od: "alfresco" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I po herbacie

http://tinyurl.com/5dxr9

Tomek

2. Data: 2004-12-02 18:35:22

Temat: Re: VAT na Internet
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alfresco" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
news:comv37$fhf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> I po herbacie
>
> http://tinyurl.com/5dxr9

Tak, ale w podatku od osób fizycznych ma być za to ulga podatkowa. Ale nie
jest to podpisane przez prezydenta ze względu na stawkę 50% dla
superbogatych.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2004-12-02 18:41:53

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 2 Dec 2004 19:35:22 +0100, na pl.soc.inwalidzi, Jacek Kruszniewski
działając w porozumeniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg
znaków:

> Tak, ale w podatku od osób fizycznych ma być za to ulga podatkowa. Ale nie
> jest to podpisane przez prezydenta ze względu na stawkę 50% dla
> superbogatych.

Istnieje jednak możliwość, że prezydent nie podpisze tej ustawy - wówczas
pójdzie ona do kosza, a 22% vat na internet to już pewniak. Cóż, pozyjemy,
zobaczymy...

Pozdrawiam
marder

--
Każdy kolejny rząd chce naszego dobra, a nam zostało go już tak niewiele...

4. Data: 2004-12-02 19:41:14

Od: "Maciej Gryzik" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ju z wysłałem pismo w sprawie zmiany pakietu od 1 stycznia.
Obecnie mam internet radiowy 64 kb/s za 46 zł.
Aby po 1 stycznia płacić dalej tyle samo, muszę przejść
na niższy pakiet 56 kb/s.
Pozdrawiam Piotr

5. Data: 2004-12-03 12:24:16

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marder" <a...@d...ci> napisał w wiadomości
> [...]
> pójdzie ona do kosza, a 22% vat na internet to już pewniak. Cóż, pozyjemy,

już jest pewniak, PIT musiał być ogłoszony do 30 listopada mamy 3 grudnia.
Czy witam w Polskiej drożyźnie.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

6. Data: 2004-12-03 13:21:18

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teoretycznie tak, ale Belka powiedzial, ze oni wprowadza te ustawe w zycie
nawet jesli prezydent podpisze ja dopiero 9 grudnia. Bedzie awantura ale
dopoki sprawa nie przejdzie przez Trybunal Konstytucyjny przepisy beda
obowiazywac

Leszek

grupa inwalidzka z MOPSu?
Nowelizacja bez nowelizacji...