VHS na DVD

1. Data: 2009-01-17 08:35:48

Temat: VHS na DVD
Od: "milandau" <m...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przegrywam kasety VHS na DVD
płyty okolicznościowe w ozdobnych pudełkach,
wysyłka Pocztą Polską
m...@b...onet.pl

2. Data: 2009-01-17 09:33:32

Temat: Re: VHS na DVD
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.01.2009 09:35, użytkowniczka/użytkownik milandau napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> Przegrywam kasety VHS na DVD
> płyty okolicznościowe w ozdobnych pudełkach,
> wysyłka Pocztą Polską
> m...@b...onet.pl

To ma być reklama? spam? czy bardzo interesujący wątek dla osób niepełnosprawnych?
Jeżeli to 2 pierwsze odpowiedzi, to bardzo dziękujemy za zainteresowanie się ;p

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2009-01-17 16:01:07

Od: "milandau" <m...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego zaraz tak ostro, sama jestem niepelnosprawna i ani mi w glowie
spamowanie, zaproponowalam tylko swoje uslugi, a to nie przestepstwo
milandau
Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości news:gks8nm$hnt$1@atlantis.news.neostrada.pl...

4. Data: 2009-01-17 17:04:32

Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx> szukaj wiadomości tego autora

milandau pisze:
> Dlaczego zaraz tak ostro, sama jestem niepelnosprawna i ani mi w glowie
> spamowanie,

Niepełnosprawny spamer nie przestaje być spamerem:P

> zaproponowalam tylko swoje uslugi, a to nie przestepstwo

Ale NTG jak najbardziej.

"Sprawny dojazd" - w tym roku nie bedzie
kupno auta a podatek
Toczen "ukladowy?" co to jest?
Orkiestra Przemocy
Witam w Nowym Roku