Vichy

1. Data: 2003-02-06 10:29:52

Temat: Vichy
Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tanio:
Vichy Oligo 25
www.allegro.pl/show_item.php?item=10318505
Vichy D-Stock:
www.allegro.pl/show_item.php?item=10318266

1. Data: 2003-02-06 22:16:26

Temat: Re: Vichy
Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MauaM" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
news:b1tegq$cdr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Tanio:
> Vichy Oligo 25
> www.allegro.pl/show_item.php?item=10318505
> Vichy D-Stock:
> www.allegro.pl/show_item.php?item=10318266

A może by tak czasa najwyższy poczytać zasady!!!

Obrzydliwy spam

Pozdrawiam lalka

1. Data: 2003-02-07 07:21:22

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może by tak czasa najwyższy poczytać zasady!!!
>
> Obrzydliwy spam
>
> Pozdrawiam lalka

Moze to i spam, ale przeciez wiele osob moze byc zainteresowanych zakupem
tanszych kosmetykow.
Swego czasu kupilam os na allegro od pewnej dziewczyny i potem ona za kazdym
razem, gdy jedzie za garnice przysyla mi e-mail z zapytaniem czy czegos nie
chce i rzeczywiscie o jakies 20% jest taniej niz w sklepach (Lancome,
Chanel, Clinique).
Gdyby nie jakis zakup na allegro nigdy bym do niej nie dotarla.
Ja rozumiem, ze oglaszanie sie jest niegrzeczne, ale moze czasem warto
przymknac oko?
Kiedys jedna z kolezanek na grupie w poscie przy okazji wspomniala, ze
wybiera sie gdzies za granice i zbiera zamowienia na strefe bezclowa. Byla
to chyba dziewczyna z Krakowa i potem inne dogadaly sie z nia na spotkaniu.
Jest jakas roznica miedzy jej postem a MauaM?

1. Data: 2003-02-07 08:22:23

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
spotkaniu.
> Jest jakas roznica miedzy jej postem a MauaM?

To bylam ja.
A roznica jest taka, ze ja na tym nie zarabiam. Podstawowa IMHO.

Kaska

1. Data: 2003-02-07 08:28:54

Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Byla
> spotkaniu.

> To bylam ja.
> A roznica jest taka, ze ja na tym nie zarabiam. Podstawowa IMHO.
>
> Kaska

Wyprzedziłaś mnie z postem o minutke:)) Właśnie szukałam na grupie kto to:))
I jeszcze uwaąm że tak samo nie ma nic złego w tym jak ktoś kupi jakiś
kosmetyka a potem z powodu uczulenia nie może go używac i cche oddac albo
odsprzedać. Do takiego posta też nie miałabym zastrzeżeń.
Pozdrawiam lalka

1. Data: 2003-02-08 18:20:13

Od: "Kama" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" napisał w wiadomości

> To bylam ja.
> A roznica jest taka, ze ja na tym nie zarabiam. Podstawowa IMHO.

Niestety nie wszyscy sa tacy SWIECI jak Ty

1. Data: 2003-02-08 21:56:55

Od: "KKK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale to i tak drogo jak na strefe wolnocłową.
Ja kupuje o jakieś 30-40% taniej.

1. Data: 2003-02-10 10:41:40

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kama" <m...@t...pl> napisał
> Niestety nie wszyscy sa tacy SWIECI jak Ty

A co Ty taka nerwowa?
Uwazam, ze porownywanie mnie z kims, kto spamuje jest naprawde mocno
przesadzone.
I jesli to co napisalas bylo argumentem to rozwin to, prosze, bo na
razie odbieram to jako zwykle czepianie sie i to bezpodstawne

Kaska

Talia
BEAUTY FORUM
POWIEKI W BROKACIE !!!!!!!!!!!JEST SPSOB!!!!!!!!!!!!
"zapach uniwersalny"
Revlon winterrose