Vilcacora

1. Data: 2004-05-02 11:37:10

Temat: Vilcacora
Od: "Midnight Wind" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Vilcacora pomogla komus w leczeniu raka? Szukam po archiwach listy.
Znajduje tylko narzekanie sceptykow, ktorzy sie opieraja tylko o swoja
intuicje (a nie o fakty).
Hania

2. Data: 2004-05-02 13:44:54

Temat: Vilcacora - po przeczytaniu archiwow
Od: "Midnight Wind" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam jakies dwie pozytywne odpowiedzi w archiwach o skutkach leczenia
vilcacora. Ale wydaje mi sie to troche malo.
Niestety zostalismy postawieni "pod sciana". Moj ojciec ma raka pluc.
Lekarze nie chca operowac - chyba dlatego, ze za slabe serce, mial zawal
poltora roku temu i bypassy (nie wiem czy dobrze to napisalam). Moze takze o
operacji decyduje wiek (ma 71 lat), wiec lekarze wola operowac tych co
jeszcze moga pozyc pare letek - w koncu taka operacja to duze koszty.
Wlasciwie nie wiemy dokladnie co zawazylo na tej decyzji. Lekarze nie dali
nam zadnej nadzieji, nastawili nas na pewna smierc. Zadecydowali, ze bedzie
mial chemioterapie, ktora przedluzy mu zycie ok. 7-8 mies. No a potam mozemy
sie nastawic na najgorsze.
Szukamy czegokolwiek co mogloby pomoc ojcu.
Dlatego pytam o Vilcacore. Jesli komus pomogla, to prosze odezwijcie sie.
Jesli ktos z Waszych bliskich byl leczony nia, a mimo to nie pomogla, to
prosze tez napiszcie. Jesli nie chcecie na liste, to prosze na priva
p...@o...pl
Gdzie moge znalezc dystrybutorow Vilcacory (byle nie jakis podrobionych).
A moze jest cos innego co mogloby pomoc?
Moze ktos slyszal o leczeniu nowotworow homeopatia albo innymi metodami?
Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi.

Hania

3. Data: 2004-05-02 15:03:20

Temat: Re: Vilcacora - po przeczytaniu archiwow
Od: "Monika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos slyszal o leczeniu nowotworow homeopatia albo innymi metodami?
> Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi.
>
> Hania

Mikroelementy dr Podbielskiego wzmacniają organizm.
www.dr.podbielski.pl

4. Data: 2004-05-02 15:47:05

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2 May 2004 17:03:20 +0200, Monika wrote:

> Mikroelementy dr Podbielskiego wzmacniają organizm.
> www.dr.podbielski.pl

A ciasta Dr. Oetkera poprawiają nastrój.

:[

BP, NMSP...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

5. Data: 2004-05-03 20:31:00

Temat: Re: Vilcacora
Od: "andd" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

trudno powiedziec czy miala jakis pozytywny wplyw na organizm mojego taty
moge tylko napisac, ze po tym jak lekarze stwierdzili, ze juz nie moga nic
poradzic i zakonczyli chemioterapie paliatywna, tata przyjmowal ja
(vilcacore) przez 8 miesiecy ... i praktycznie do konca byl samodzielny. Nie
licze tu fazy terminalnej choroby. (w ostatnim miesiacu, po wystapieniu
przerzutu do mozgu ). Dodam tylko, ze byl to nowotwor jelita grubego z
pozniejszymi przerzutami do watroby i pluc.
Jest tez cos takiego jak NOVIT, www.novit.pl ale z tego co pamietam, to oni
nie zalecaja go jesli jest duze stezenie plytek we krwi - a to jest normalne
przy zaawansowanej chorobie.
Tata korzystal rowniez z tlenoterapi( wydzierzawiony koncentrator tlenu ).

pozdrawiam,

andd

6. Data: 2004-05-04 01:23:11

Od: "Midnight Wind" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oni
> nie zalecaja go jesli jest duze stezenie plytek we krwi - a to jest

Dzieki za info.
Hania

7. Data: 2004-05-05 08:56:52

Od: "Jadarek" <dkral@_BEZ_TEGO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos slyszal o leczeniu nowotworow homeopatia albo innymi metodami?
> Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi.

http://www.drnatura.pl/sklep/product_info.php?produc
ts_id=198

PZDR

"Jadarek" - Dariusz Kral

8. Data: 2004-05-13 08:55:54

Od: "aw" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A moze jest cos innego co mogloby pomoc?
> Moze ktos slyszal o leczeniu nowotworow homeopatia albo innymi metodami?

Vilcacora to niestety nie jest raczej sprawa medyczna tylko
światopoglądowo-marketingowa. Proszono mnie kiedyś, abym rozejrzał sie w tej
sprawie po necie (problem podobny do Twojego). Jeśli to działa, to raczej
przez demony wzywane przez tzw. uzdrowicieli. Ja osobiście wolę poprosić o
pomoc Boga.
AW

9. Data: 2004-05-13 18:01:35

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

dobry ginekolog w Katowicach! bezpłodność
dobry ginekolog w katowicach! bezpłodność
Re: Zespol Rynouda cos dla naczyniowcow.
depresja! pomocy
Nadwrazliwosc na cole