Vilcacora - z Peru zmora

1. Data: 2000-04-19 17:44:43

Temat: Vilcacora - z Peru zmora
Od: c...@b...gnet.pl (Marcin Kubicki) szukaj wiadomości tego autora

Szanowni dyskutanci !

Po przeczytaniu artykulu w najnowszym numerze "Polityki"
autorstwa Marcina Kolodziejczyka postanowilem napisac pare slow na
liste.
Przede wszystkim zachecam zainteresowanych do przeczytania
wspomnianego tekstu - warto. Sam zas chcialbym wyrazic moj gleboki
sprzeciw - jako lekarza - na probe odwiedzenia pacjentow
onkologicznych od znanych i skutecznych form leczenia nowotworow
zlosliwych. Metody stosowane przez klasyczna medycyne maja wnikliwie
przebadana skutecznosc, podlegaja kontroli i wszystkie bez wyjatku
przeszly badania kliniczne - czego sie nie da powiedziec o Vilcacorze
i innych srodkach. Wiemy zatem dokladnie czego mozemy sie spodziewac
po leczeniu klasycznym - zaniechanie go na rzecz metod niezbadanych i
czesto szkodliwych jest zgoda na utrate szansy wyleczenia w bardzo
wielu przypadkach. Jesli sprzedawcy Vilcacory udowodnia w badaniach
KLINICZNYCH dzialanie specyfiku - znajdzie on swoje miejsce w leczeniu
nowotworow zlosliwych. Poki co mozna go traktowac jedynie jako
niesprawdzony i nie koniecznie skuteczny preparat dajacy na pewno
zdecydowane korzysci ale finansowe jego sprzedawcom.

Z powazaniem

Marcin Kubicki
Na zielonej trawce
Pasły się pratchawce
Jeden mówi do drugiego
Podaj cewkę Malpigiego
Boris Vian

2. Data: 2000-04-19 18:33:06

Temat: Re: Vilcacora - z Peru zmora
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Kubicki napisał(a) w wiadomości: <3...@n...tpsa.pl>...

> [...]
>sprzeciw - jako lekarza - na probe odwiedzenia pacjentow
>onkologicznych od znanych i skutecznych form leczenia nowotworow

Czytalem ostatnio reportaz w "Wyborczej" na temat "kociego pazura". Calkiem
ciekawe.
Osobiscie nie ubolewalbym nad glupota pacjentow. Nalezy sie cieczyc, ze
idioci wymieraja z wlasnej woli... Dzieki temu sredni poziom glupoty
spolecznej nieco sie obnizy, aczkolwiek niektorzy twierdza, iz jest on
constans.

Adam B.

3. Data: 2000-04-21 11:15:29

Od: b...@h...com szukaj wiadomości tego autora

In article <8dm2j6$8cf$3@sunsite.icm.edu.pl>,
"Adamus" <a...@m...pl> wrote:
> [...]
> idioci wymieraja z wlasnej woli... Dzieki temu sredni poziom glupoty
> spolecznej nieco sie obnizy, aczkolwiek niektorzy twierdza, iz jest on

Wyjasnienie tego jest proste. Idioci zaczynaja sie rozmnazac przed
ukonczeniem 18 roku zycia i nie sposob ich przekonac do antykoncepcji.

Bleys

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

4. Data: 2000-04-21 12:45:02

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak na lekarzy to macie niezłe samopoczucie!!!!
Ludzie chwytają się różnych najgłupszych wynalazków tylko dlatego że
medycyna jest bezradna, chorób i chorych przybywa pomimo stosowania
zalecanych przez lekarzy kuracji, diet, leków.
A bezradna jest dlatego że macie kilku profesorów którzy myślą, że już
wszystko wiedzą i blokują w ten sposób postęp nauki. Ponieważ różne
wynalazki nie pasują im do poglądów, które utrwalili sobie przez lata.
Dlatego nie kpijcie sobie z biednych chorych i głupich ludzi.
To również wasza zasługa że tak jest jak jest.
Jacek

5. Data: 2000-04-21 16:16:16

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@h...com napisał(a) w wiadomości:
<8dpd8d$8v$1@nnrp1.deja.com>...

>Wyjasnienie tego jest proste. Idioci zaczynaja sie rozmnazac przed
>ukonczeniem 18 roku zycia i nie sposob ich przekonac do antykoncepcji.

Racja, cholera... :(

Adam B.

6. Data: 2000-04-21 16:21:35

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a) w wiadomości: ...
>A bezradna jest dlatego że macie kilku profesorów którzy myślą, że już
>wszystko wiedzą i blokują w ten sposób postęp nauki.

Jasne. Zaraz mnie poczestujesz teoria spisku przemyslu farmaceutycznego,
ktory nie chce dopuscic na rynek kory z wilka czy tez wilkakory.
Gdzie tu postep nauki? Ze ktos chce na chwastach forse zbic?
Pamietasz, na szczescie juz nie zyjacego prof. Tolpe? Przeca to byl profesor
i nie blokowal postepu - wrecz przeciwnie - rozdawal to swoje bloto na lewo
i prawo no i co? Jakos nie spowodowal przelomu w onkologii, a tylko
zaskarbil sobie wdziecznosc wlascicieli zakladow pogrzebowych.

>wynalazki nie pasują im do poglądów, które utrwalili sobie przez lata.
>Dlatego nie kpijcie sobie z biednych chorych i głupich ludzi.

Zawsze beda idioci. Kiedys pili nafte, potem jedli torf a teraz peruwianskie
zielsko. Gdzie jest Stan Tyminski? Przeciez to niejako jego krajowa
medycyna!

Adam B.

7. Data: 2000-04-21 18:53:09

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> [...]
> A bezradna jest dlatego że macie kilku profesorów którzy myślą, że już
> wszystko wiedzą i blokują w ten sposób postęp nauki.

Wbrew temu co piszesz nauka nie funcjonuje tak jak partia
komunistyczna i "kilku profesorow" nie moze nic zablokowac
nawet jakby bardzo chcialo.

Oczywiscie, jak wszedzie, w nauce jest sporo polityki i
jedni dostaja wiecej pieniedzy niz inni, niekoniecznie dlatego,
ze maja lepsze pomysly, ale generalnie to jest wolny rynek.

Jesli potrafisz pokazac, ze twoj pomysl ma sens, to napewno
znajda sie pieniadze, by to dalej zbadac.
Tylko nie oczekuj, ze ktos da ci pieniadze na budowe perpetuum mobile,
lub podobnych rewelacji.
Chociaz pare lat temu na Texas A&M byl gosc, ktory prowadzil
badania nad transmutacja metali ! Naprawde !
Po prostu znalazl glupiego, ktory dal mu na to niezle pieniadze.

> Ponieważ różne
> wynalazki nie pasują im do poglądów, które utrwalili sobie przez lata.

Przypadki w nauce, gdy utrwalone przez lata poglady zostaly
kompletnie zrewidowane lub wrecz odrzucone sa zbyt liczne
by je tu wymieniac.
Moze wspomne tylko heliocentryzm i z nowszych rzeczy
np. dryf kontynentalny.
W medycynie np. sprawa prionow.

> Dlatego nie kpijcie sobie z biednych chorych i głupich ludzi.
> To również wasza zasługa że tak jest jak jest.
> Jacek

Mariusz

8. Data: 2000-04-21 19:47:38

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mozesz rozwinac tenat pieniedzy i podac, gdzie sie zwrocic o
finansowanie prywatnych badan nad nowymi lekami homeopatycznymi ?

Dariusz

9. Data: 2000-04-21 21:52:55

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:

> A mozesz rozwinac tenat pieniedzy i podac, gdzie sie zwrocic o
> finansowanie prywatnych badan nad nowymi lekami homeopatycznymi ?
>
> Dariusz

Co masz na mysli mowiac leki homeopatyczne ?
Mnie sie to kojarzy z pseudonauka, ale moze nie mowimy o tym samym.
Czy chodzi o te lekarstwa, ktore sa rzekomo tym skuteczniejsze
im bardziej rozcienczone ?
Jesli tak, to obawiam sie, ze trudno bedzie znalezc sponsora.
To jest wlasnie to perpetuum mobile czy transmutacja o ktorych
wspominalem.

Tym niemniej takie badania sa prowadzone, wiec pewnie ktos za to placi.
Nie mam pojecia kto.

Mariusz

10. Data: 2000-04-22 21:29:47

Od: Lucek <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Apr 2000 20:33:06 +0200, "Adamus" <a...@m...pl>
wrote:

> [...]
>idioci wymieraja z wlasnej woli... Dzieki temu sredni poziom glupoty
>spolecznej nieco sie obnizy, aczkolwiek niektorzy twierdza, iz jest on

Alez to zabawne......:(
Czy moze jeszcze na dodatek jestes lekarzem?
I co Cie tak bawi, to ze ludzie szukaja sposobu na wyleczenie choroby,
na ktora poki co nie ma pewnego lekarstwa?
A moze jestes zdania ze chemoterapia i radioterapia tez jest domena
idiotow? W koncu obie sa wysoce szkodliwe dla zdrowia... Ci ktorzy
pozwalaja testowac na sobie nowe programy chemioterapii to rowniez
idioci? Zastanow sie nastepnym razem nad ty co piszesz bo moze kiedys
i Ty (czego Ci nie zycze) bedziesz w tak beznadziejnej sytuacji jak Ci
wobec ktorych medycyna jest bezsilna i zostali zmuszeni do szukania
metod alternatywnych ...

Pozdrawiam

Lucek

mammograf