Viva rowki w patelni

1. Data: 2002-09-03 21:45:16

Temat: Re: Viva rowki w patelni
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Eh, a ja mam tylko deske do prasowania ze smietnika...
>
>Ale Ania (moja siostra) ma dwa prawdziwe fotele !
>
>Ewcia, Rodowicz
>(dzis prawdziwych Cyganow juz nie ma...)

dobra, znowu ja - 1984, remont domu w Walii...maz i fachoweic
wywoza cala wielka przyczepe smieci (gl. gruzu) na wysypisko.
wrocili i przywiezli wiecej niz wywiezli - 4 krzesla, jakies
budowlane smieci i temu podobne. zapowiedzialam, ze ich wiecej
samych na wysypisko nie puszcze ;)

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-03 21:48:04