W Polsce nie ma homofobii...

1. Data: 2009-02-14 17:43:18

Temat: W Polsce nie ma homofobii...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6276460,Gejo
w_nie_obslugujemy.html

Polecam szczególnie komentarze pod tekstem.

--
Pozdrawiam - Aicha

2. Data: 2009-02-14 21:51:50

Temat: Re: W Polsce nie ma homofobii...
Od: self <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Feb 2009 18:43:18 +0100, Aicha napisał(a):

> http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6276460,Gejo
w_nie_obslugujemy.html

> Polecam szczególnie komentarze pod tekstem.

Wyciąłem jeden
"W moim internetowym sklepie przy rejestracji dodałem opcję aby wybrać
orientację
seksualna, jak to gej lub lesba to nie realizuje zamówień tłumacząc to
brakiem
towaru. Zresztą juz na etapie zamówienia i kliknięcia "kończ zamówienie"
skrypt
widząc preferencje kupującego wysyła automatycznie info o braku zamówionych
towarów"

Definicja problemu - tzw. kryzys wciąż jest za mały

3. Data: 2009-02-14 21:59:38

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6276460,Gejo
w_nie_obslugujemy.html

> Polecam szczególnie komentarze pod tekstem.

Ci homofaszyści by chcieli ,żeby wlasciciel firmy nie miał prawa wybierać
sobie klientów. A właściwie lepiej. By nie mógł odmówić nowym nadludziom,
homkom.

Do tego bredzą o jakiejs homofobii.
"Fobia, panika jest nieuzasadnionym, irracjonalnym lękiem, niewspółmiernym
do przyczyny,[...] fobia zazwyczaj wiąże się z objawami psychosomatycznymi,
na przykład z przyspieszeniem bicia serca lub suchością w ustach oraz
poczuciem znacznej utraty kontroli nad swoim zachowaniem lub subiektywne
poczucie choroby psychicznej."
Słyszal ktoś o podobnych objawach związanych z pederastami?
zx

4. Data: 2009-02-14 22:46:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zeusx wrote:
no masz objawy które opisałeś ,tylko początek terapii polega na
przyznaniu się do nich .

5. Data: 2009-02-15 01:05:05

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości

> Polecam szczególnie komentarze pod tekstem.

Jak to czytam, to mam ochotę wypierdalać z tego kraju. Po prostu jest mi
wstyd.

michał

6. Data: 2009-02-15 01:06:50

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zeusx" napisał w wiadomości

> [...]

> nad swoim zachowaniem lub subiektywne poczucie choroby psychicznej."
> Słyszal ktoś o podobnych objawach związanych z pederastami?

Musisz się jeszcze douczyć.

michał

7. Data: 2009-02-15 01:25:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdybym był kretynem, to też byłoby mi wstyd. ;)

--
CB

"michał" <6...@g...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gn7prb$qnb$1@inews.gazeta.pl:

8. Data: 2009-02-15 09:46:39

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybym był kretynem, to też byłoby mi wstyd. ;)

Ty nim jesteś, a poczucia wstydu nie masz. Ale tępym debilom pokroju cbneta
nigdy nie jest wstyd... debil nie może znać uczucia wstydu ze względu na
brak uczuć wyższych...

Paweł

9. Data: 2009-02-15 12:59:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Paweł

Czy bazyli4 i bazzzant to ta sama osoba?
Sorry, że nie zdążyłam się sama zorientować, ale nie wszystkie posty mi
się wyświetlają. :)

Ewa

10. Data: 2009-02-15 13:06:09

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

[...]
> Czy bazyli4 i bazzzant to ta sama osoba?
> Sorry, że nie zdążyłam się sama zorientować, ale nie wszystkie posty
> mi się wyświetlają. :)

Uprasza się o nieobrazzzanie bazzzanta.

Saulo

DOBRE Z SCP