W czym robótki ?

1. Data: 2002-06-24 20:52:29

Temat: W czym robótki ?
Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie w czym trzymacie robótki - akcesoria itp (zwłaszcza te,
które aktualnie robicie)? Widziałam w "Kramie z robótkami" fajne koszyki na
robótki. Może one tylko fajnie wyglądają, a nie sa praktyczne? czy ktoś coś
wie na ten temat ?

Fajnie było by sobie zażyczyć coś takiego na prezent, no nie?!
Pozdrawia Larysa

1. Data: 2002-06-24 21:48:48

Temat: Re: W czym robótki ?
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ot, zwyczajnie. Mam dużą kosmetyczkę, taką otwieraną od góry, na suwak,
kupioną gdzieś na bazarze. Bardzo podobna do tego koszyczka. tylko kosztuje
dużo mniej i nie ma przegródek. Tam trzymam w torebkach muliny, które akurat
używam (do moich iluś tam obrazków), i nożyczki i igły. A kanwy, schematy
i gazety z wzorami mam "pod ręką" tzn. w głębi półki obok swojego ulubionego
krzesełka. Tak naprawdę , zawsze mam wszystko pod ręką. Sprzątam (utykam
gdzieś) tylko
wtedy gdy spodziewam się gości, którym nie chcę pokazywać tego, co robię.
Oczywiście chowam tak, aby zaraz po ich wyjściu wyjąć i położyć na zwykłe
miejsce. W głębi mojego regału nie widać.

Co tam układanie. Wszystko musi być dostępne w każdej wolnej chwili. A jak
muszę gdzieś wyjechać zwykle robótki biorę ze sobą. Gdzieżbym ich
poszukiwała, gdyby były schowane (coby w domu był porządek).

Układaj jak chcesz, żeby tylko Tobie było wygodnie.

Pozdrawiam
Ela0626
(Warszawa)

1. Data: 2002-06-24 23:11:04

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajnie wyglądają ale sa dużo mniejsze w rzeczywistosci i niewiele sie
miesci
/widzialam u znajomej/.Sciągnełam pomysł i kupiłam wiekszy,ładny koszyk
z wikliny w Cepelii 5 razy taniej,wewnątrz obszyłam materiałem i zrobiłam
kieszonki a z zewnąrz pozostał wiklinowy,Bardzo ładnie wpasowuje sie
we wnetrze mego pokoju nadając mu taki swojski akcencik:::

Pusia
(Białystok)

1. Data: 2002-06-25 03:28:36

Od: "Mira" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również trzymam w koszyku wiklinowym ustawionym koło mego fotela.
Przynajmniej wszystko mam pod ręką. Koszyczek z "Kramu&#8230;" wyglada ładnie, ale
nie jest zbyt funkcjonalny, ponieważ jest w nim mało miejsca, a i przegródek
nie ma w nadmiarze. Podoba mi sie pomysł z obszyciem materiałem i pewnie tak
zrobię.
Pozdrawiam. Mira>

1. Data: 2002-06-25 05:56:35

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kieszonki a z zewnąrz pozostał wiklinowy,Bardzo ładnie wpasowuje sie
> we wnetrze mego pokoju nadając mu taki swojski akcencik:::

Ja również trzymam w koszyku i to dość dużym. Udało mi się dostać taki
prostokątny z wieczkiem i 2 uszami. Obszyłam w środku podszewką, choć
kieszonek nie zrobiłam. Nie są mi potrzebne, bo trzymam w nim zawsze kilka
robótek i każda jest w oddzielnej kosmetyczce. Kosmetyczki staram się
kupować przeźroczyste. Wtedy łatwiej znajduję, w której np. zostawiłam
nożyczki - choć mam ich chyba z 5 albo i więcej. Wzory zwykle składam tak,
żeby miały format A4 i wkładam w sztywną koszulkę na dokumenty. W ten sposób
wszystko widzę, a wzór się nie niszczy. No i oczywiście koszyk jest na tyle
duży, że wzór mieści się w nim swobodnie.
I to by było na tyle.
Gocha

1. Data: 2002-06-25 09:49:40

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Larysa wrote:

> [...]
> robótki. Może one tylko fajnie wyglądają, a nie sa praktyczne? czy ktoś coś

Te koszyki tez mi sie podobaly, ale juz wczesniej ktos pisal, ze sa
male. Ja mam koszyk wiklinowy na muline i gadzety (igly, nozyczki itp.),
segregator na wzory luzem (kiedys Deagostini zaczelo wydawac haft
krzyzykowy w postaci kartek do wlozenia do segregatora, ale drogie to
bylo w stosunku do zawartosci - raczej dla poczatkujacych, wiec kupilam
tylko numer z segregatorem). Aktualna robotke trzymam na polce albo na
stoliku, a ja wyjezdzam, pakuje wszystko do ladnej, nieduzej reklamowki,
zeby malo miejsca zajmowalo :-)
Spodobal mi sie pomysl kolezanki, ktora do codziennego przechowywania
robotek uzywa ladnego tekturowego pudelka formatu A4, w ktorym dostala
kiedys prezent. Jak slusznie zauwazyla Krysia, ktora ma duza praktyke,
takie pudelko mozna wykonac domowym sposobem :-)

> Fajnie było by sobie zażyczyć coś takiego na prezent, no nie?!

A na prezent wolalabym chyba rame do haftu, ale ciagle nie moge sie
zdecydowac, czy taka przykrecana do stolu, czy wolno stojaca :-)

Pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-06-25 10:42:53

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Larysa <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:af80e4$lm1$...@n...tpi.pl...
> [...]
coś
> wie na ten temat ?
>
> Fajnie było by sobie zażyczyć coś takiego na prezent, no nie?!

no to ja będę oryginalna - trzymam w dużym otwieranym pufie w dużym pokoju
:)))

wkn

1. Data: 2002-06-25 17:38:15

Od: "Anka Sekulska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kieszonki a z zewnąrz pozostał wiklinowy,Bardzo ładnie wpasowuje sie
> we wnetrze mego pokoju nadając mu taki swojski akcencik:::

Ja dostalam takie wiklinowe pudelko, tez z czasem mam w planach obszycie go
od wewnatrz. Te sliczne ze sklepu sa jak na moje oko za drogie i za male.

sekutnica (Warszawa)

1. Data: 2002-06-25 19:54:03

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki z pomysły i podpowiedzi !
Larysa

1. Data: 2002-06-26 14:02:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A na prezent wolalabym chyba rame do haftu, ale ciagle nie moge sie
>zdecydowac, czy taka przykrecana do stolu, czy wolno stojaca :-)
>
>Pozdrawiam :-) Arleta

a nie ma takiej, ze cos tu dokrecic to jest na stol, a tam cos
odkrecic, a tu dodac i stoi luzem?

Krysia, kolekcjonerka pudelek wszelkich...koszyczkow tez ;))
K.T. - starannie opakowana

Re: [OT!!!] Spotkanie z...
serwetki na drutach
strona mruwy???
Schemat na żabkę
[ SPAM] PILNIE sprzedam działki nad morzem ŚMIECHÓW 8.50 ZŁ - m/kw 1344, 1045, 1058,1104, 1046 m/kw