W jaki sposob?

21. Data: 2001-07-24 13:19:29

Temat: Re: W jaki sposob?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
> Mam! :-))))
Napisz coś więcej ty WINNYroślu. ;-)))
Pozdrawiam Jerzy

22. Data: 2001-07-26 00:42:45

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Sagsurfer" <j...@w...pl> wrote in message news:9im8lc$i9v$1@news.tpi.pl...
> Wlasnie ,
> w jaki sposob zmusic sasiada do pielegnacji posesji,
> ma on tam niby trawnik , ale jest to zarosniete niewiadomo czym.

To, co dla jednego jest chwastem, dla drugiego moze byc
ceniona roslina. Uwazam zmuszanie do "pielegnacji" za wysoce
niemoralne.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

23. Data: 2001-07-26 16:37:35

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl>
napisał w wiadomości ................
.............> W takim układzie moją płeć można poznać jedynie po sygnaturce
;->

Zgadzam się, że sygnaturka dobitnie określa Twoją płeć, a także Twój
stosunek do płci odmiennej :-).
Czy sama uprawiasz ogród, czy z
mężczyzną? :-)
Jak nie chcesz to nie musisz odpowiadać. Odpowiedź potrzebna mi jest jedynie
do właściwego
rozumienia sygnaturki :-).
:-) http://ogrod.to.jest.to
"Prawdziwej mądrości doszukuj sie w narodzie chińskim,
a nie w chińskiej ambasadzie."

24. Data: 2001-07-27 15:51:15

Od: Zbig.Drwiega <b...@b...norka> szukaj wiadomości tego autora

I nadszedł taki dzień, że Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu tak wyraził swój pogląd
w temacie: <9jnqnm$juc$1@hercules.iupui.edu>

> [...]

Tiaaaa...
Smutny temat.Nastawieni negatywnie.
TAKIEGO właśnie nawiedzonego mego sąsiada
^^^^^^^^^^^^
poszukiwania siłowych rozwiazań doprowadziły do Sądu
w charakterze obwinionego.
NIE on wprowadzał, ale SAM został wprowadzony.
Oni(nawiedzeni) uważają, że Ich własne poglądy są jedynymi słusznymi.
I na siłę próbują te swe dyskusyjne poglądy wprowadzać w życie.
Szukać przepisów tzw. Prawa Sąsiedzkiego.
I nie psuć tej grupy, a udać sie na pl.soc.prawo

Dr.Z

jak opiekować się palmą?
kalendarz
Interesująca pozycja książkowa