W jaki sposob?

1. Data: 2001-07-13 07:40:32

Temat: W jaki sposob?
Od: "Sagsurfer" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie ,
w jaki sposob zmusic sasiada do pielegnacji posesji,
ma on tam niby trawnik , ale jest to zarosniete niewiadomo czym.
Podejzewam ze wszystkie moje niepowodzenia zwiazane
z wytepieniem chwastow z mojego trawnika pochodza wlwsnie zza miedzy.
Czy jest jakis sposob ,prawny , organizacyjny, et cetera na
zmuszenie assiada do pielegnacji wlasnego obejscia?
Z powazaniem Sagsurfer

2. Data: 2001-07-13 08:04:21

Temat: Re: W jaki sposob?
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sagsurfer wrote:
> [...]
> Czy jest jakis sposob ,prawny , organizacyjny, et cetera na
> zmuszenie assiada do pielegnacji wlasnego obejscia?

Odwrocmy problem.
Jestem wielbicielem przyrody naturalnej, dzikiej. Mam trawnik
niekoszony, ktory sam rosnie, sam sie sieje itp. Jest piekny. Moj ogrod
jest dziki, zaciszny, wiele zwierzat znajduje w nim schronienie.
Niestety moj sasiad wyznaje kult trawnika-dywanu, kosi go co tydzien,
pryska kilka razy w roku chemia przeciw tzw. chwastom (niszczy piekne
mniszki, cudowna babke lancetowata, wspaniala koniczyne). Czyni wiec
wiele chalasu i zatruwa przyrode - to wszystko dociera rowniez do mojego
ogrodu zaklocajac w nim spokoj i niszczac delikatna rownowage.
Jak zmusic sasiada do zaprzestania takich wstretnych praktyk?

Pozdrawiam przekornie i serdecznie
Krzysztof Koterba :-)

3. Data: 2001-07-13 09:09:08

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Jul 2001, Sagsurfer wrote:

> [...]
> Czy jest jakis sposob ,prawny , organizacyjny, et cetera na
> zmuszenie assiada do pielegnacji wlasnego obejscia?
No co Ty. Ekologicznego nie ruszysz :-)

A powaznie co Cie sasiad obchodzi. To przeciez jego dzialka nie Twoja.

Pozdr.

D.P.

4. Data: 2001-07-13 10:48:52

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sagsurfer <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9im8lc$i9v$...@n...tpi.pl...
> Wlasnie ,
> w jaki sposob zmusic sasiada do pielegnacji posesji,
> ma on tam niby trawnik...

Chcialbym miec takiego sasiada a nawet pielegnowac swa dzialke w ten
sposob.. Cisza, spokoj i blisko natury. Niestety sam wpedzilem sie w
koszenie trawnika co pare dni, podlewanie (na szczescie w tym roku
latwiejsze), nawozenie, opryski itd... bez sensu.
Pozdrawiam
Grzegorz

5. Data: 2001-07-14 09:37:56

Od: "Sagsurfer" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> wrote in message

> [...]
> koszenie trawnika co pare dni, podlewanie (na szczescie w tym roku
> latwiejsze), nawozenie, opryski itd... bez sensu.
Przyjacielu zobacz jaki jest temat mojego postu ,a dopiero zabieraj glos,
nie pytalem: czy ,albo poco, ani jakie jest Twoje zdanie na ten temat,
a konkretnie postawilem pytanie!
Wiec jesli wiesz cos na temat ,to prosze odpowiedz a nie zawracaj "glowy"
swoimi
wywodami.

6. Data: 2001-07-15 22:11:37

Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

> Podejzewam ze wszystkie moje niepowodzenia zwiazane
> z wytepieniem chwastow z mojego trawnika pochodza wlwsnie zza miedzy.
> Z powazaniem Sagsurfer

Myślę, że tylko część Twoich niepowodzeń w tępieniu chwastów powoduje
sąsiad. Reszta nasionek nadlatuje z okolicy, może nawet u Ciebie coś zdoła
się czasem wysiać. -))
Pozdrawiam - Danusia

7. Data: 2001-07-16 06:28:35

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Sagsurfer

> [...]
> ten temat,
> a konkretnie postawilem pytanie!
> Wiec jesli wiesz cos na temat ,to prosze odpowiedz a nie

Mój drogi. Zwacam uwagę, że znajdujesz się na liście dyskusyjnej, co
osnacza, że każdy może zabrać głos i nikomu nie można tego prawa
odmówić. Zalecana jest przy tym kultura wypowiedzi i odrobina dobrego
wychowania, czego najwyraźniej niektórym z nas brakuje. A szkoda.

Poza tym, czasami warto jest posłuchać/przeczytać co ludzie mają do
powiedzenia na dany temat, może przedstawiony inny punkt widzenia w
jakiś sposób zmieni Twoje do niego nastawienie.

Trawniki łąkowe mają swój urok, de gustibus non est disputandum, i
moim na zdaniem nie masz prawa (nawet moralnego) zmuszać kogokolwiek
do dokonywania w nim zmian.

Ani do milczenia.

Maya
"When God made man, she was only testing"

8. Data: 2001-07-19 19:51:17

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Klient - rzeczoznawcyap - info napisał(a):

> [...]
>
> Trawniki łškowe majš swój urok, de gustibus non est disputandum, i
> moim na zdaniem nie masz prawa (nawet moralnego) zmuszać kogokolwiek

BRAWO!!!!! Nic dodać, nic ujšć!
Być może chłoptasiowi się pomyliły adresy grup.
Pozdrawiam
Janusz

9. Data: 2001-07-21 06:53:20

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości .........
.........> BRAWO!!!!! Nic dodać, nic ująć!
> Być może chłoptasiowi się pomyliły adresy grup.

Jestem pewny słuszności zajętego stanowiska przez Klienta (Klientkę ?
:-) ) i Ciebie.
Jednak, zyskałbyś w moich oczach (jeszcze bardziej? czy jest to możliwe
:-) ) gdybyś wycofał słowo "chłoptaś".
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

10. Data: 2001-07-23 06:10:00

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof =?ISO-8859-2?Q?Marusi=F1ski ?= napisał(a):

> Jednak, zyskałbyś w moich oczach (jeszcze bardziej? czy jest to
> możliwe :-) )

To nie jest możliwe :-))))))))))

> gdybyś wycofał słowo "chłoptaś".

Takie zręczne słowo....., ale jak chcesz to wycofuję. :-)))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

jak opiekować się palmą?
kalendarz