uprawa truskawek

1. Data: 2001-07-11 16:12:58

Temat: uprawa truskawek
Od: "Iwona B." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie wiem, czy trafilam do wlasciwej grupy, ale nic innego nie znalazlam. W
imieniu mojego znajomego poszukuje wszelakich informacji na temat uprawy
truskawek, moze jakies linki do stron lub ciekawe pozycje ksiazkowe itp.
Z gory serdecznie dziekuje!
Iwona

2. Data: 2001-07-12 10:51:37

Temat: Re: uprawa truskawek
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona B." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> imieniu mojego znajomego poszukuje wszelakich informacji na temat uprawy
> truskawek, moze jakies linki do stron lub ciekawe pozycje ksiazkowe itp.

Czy Twojemu znajomemu chodzi o uprawę amatorską czy też chce zakładać
plantację?
Moja Mama ma taką plantację, wiadomości szuka m.in. w czasopiśmie
"warzywa, owoce, kwiaty".
Co do internetu, to wpisz w wyszukiwarce słowo truskawka i w ten sposób tez
znajdziesz trochę informacji.

pozdrawiam
Basia

Pryskanie pakow i mlodych lisci