W jaki sposób znaleźć producentów

1. Data: 2007-11-15 16:49:08

Temat: W jaki sposób znaleźć producentów
Od: "hani" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś się orientuje w jaki sposób mogłabym znaleźć producentów wyrobów np
szydełkowych lub klockowych w Polsce? Gdzie mam szukać i w jaki sposób
najlepiej? Dzięki za pomoc. Każda wskazówka mi sie przyda.

2. Data: 2007-11-15 16:58:13

Temat: Re: W jaki sposób znaleźć producentów
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"hani" <h...@v...pl> wrote in message
> [...]
> szydełkowych lub klockowych w Polsce? Gdzie mam szukać i w jaki sposób
> najlepiej? Dzięki za pomoc. Każda wskazówka mi sie przyda.

Bobowa i Koniaków.

3. Data: 2007-11-15 17:36:45

Od: h...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> "hani" <h...@v...pl> wrote in message
>
> Bobowa i Koniaków.

Z tego co rozumiem będę musiała wsiąść w samochód i tam jechać.Ok.
A jak już tam będę to w jaki sposób dalej mam szukać bo jedyne co mi przychodzi
do głowy to pytanie ludzi na ulicy albo po domach - chyba ze tam maja jakieś
szyldy pouwieszane. A może są jakieś stowarzyszenia, które zrzeszają takich
producentów.No nie wiem (burza mózgów w tej chwili:-))- może z GUS takie informacje.

4. Data: 2007-11-15 17:50:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<h...@v...pl> wrote in message

> [...]
> takich
> producentów.No nie wiem (burza mózgów w tej chwili:-))- może z GUS takie

W Bobowej była szkoła i spółdzielnia (w Warszawie podobna koło telewizji
(Woronicza)). Nie wiem czy jeszcze jest - moja najstarsza córka jest tkaczką
gobelinów ze szkoly w Bobowej i pracowała w Wawie - ale nie wiem czy ma
jakies kontakty - jest w Londynie. To matka Księżniczki Aryjki - Lilianny...

5. Data: 2007-11-15 17:54:36

Od: "hani" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakies kontakty - jest w Londynie. To matka Księżniczki Aryjki - Lilianny...

Z tymi szkołami i spółdzielniami to niezły pomysł. Dzięki bardzo

6. Data: 2007-11-15 17:57:27

Od: "hani" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może jakieś targi są organizowane, jakieś wystawy?

7. Data: 2007-11-15 17:59:40

Od: "hani" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może jakieś targi są organizowane, jakieś wystawy?
>

> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.p

Chyba już znalazłam
http://www.ck.bobowa.pl/koronki/festiwal/index.html
no i się spóźniłam

8. Data: 2007-11-15 18:05:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"hani" <h...@v...pl> wrote in message

> Chyba już znalazłam
> http://www.ck.bobowa.pl/koronki/festiwal/index.html
> no i się spóźniłam

Weź namiary - dostaniesz adresy.

9. Data: 2007-11-15 18:07:52

Od: h...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> "hani" <h...@v...pl> wrote in message

> Weź namiary - dostaniesz adresy.

Tak. Wezmę. Dzięki bardzo za wskazówkę. Po nitce do kłębka i tak sobie dojdę do
celu:-)

10. Data: 2007-11-15 18:42:18

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@v...pl napisał(a):

> Tak. Wezmę. Dzięki bardzo za wskazówkę. Po nitce do kłębka i tak sobie dojdę do
> celu:-)

http://www.wojtek.com.pl/festiwal/
troche sie spoznilas, ale mam nadzieje, ze za rok festiwal ponownie sie
odbedzie, tymczasem moze sprobujesz zdobyc kontakty od organizatora
http://www.wojtek.com.pl/

{XXX} Alfabety - całe mnóstwo!!!
Przelicznik coats mez na DMC
xxx proszę opomoc