kot - 1 kolor/filet - poszukiwany

1. Data: 2007-11-15 17:30:53

Temat: kot - 1 kolor/filet - poszukiwany
Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ;-) Boze Narodzenie niedlugo, czas zabrac sie za gwiazdkowe
prezenty. Umyslilam zeby zrobic dla synowej - milosniczki kotow -
bluzeczke szydelkiem. Kupilam piekna bawelne, wybralam scieg - na
przodzie chce wydziergac sylwetke kota - i tu zaczynaja sie schody. Mam
sporo wzorow, ale niestety malo z nich nadaje sie do szydelkowania
filetem, a te ktore mam nie bardzo mi sie podobaja, albo nie pasuja
rozmiarem.
Stad moja prosba - moze ktos ma w swoich zbiorach wzory takich jedno,
dwukolorowych kotkow?
Bedze wdzieczna jesli zechcecie sie nimi podzielic;-)
Grazyna

2. Data: 2007-11-15 17:58:09

Temat: Re: kot - 1 kolor/filet - poszukiwany
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozmiarem.
> Stad moja prosba - moze ktos ma w swoich zbiorach wzory takich

Może ten tłuścioch da się jakoś pomniejszyć?
http://picasaweb.google.com/abril.gasca/CrochetCORTI
NASTEJIDAS/photo#50
98265798124749042
http://picasaweb.google.com/abril.gasca/CrochetCORTI
NASTEJIDAS/photo#50
98265866844225794

3. Data: 2007-11-15 19:12:55

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

grazyna pisze:
> [...]
> dwukolorowych kotkow?
> Bedze wdzieczna jesli zechcecie sie nimi podzielic;-)

Peniw niewiele ci pomoge, ale widzialam niedawno w kiosku gazetke z
robotkami szydelkowymi z motywami zwierzat.

th

4. Data: 2007-11-16 08:47:09

Od: "zosia" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Może ten Ci się nada

http://picasaweb.google.pl/Zosia3235/SZYDEKOINNE/pho
to#5110042863513481650

http://picasaweb.google.pl/Zosia3235/PODUSZKI/photo#
5108951555753460706
http://picasaweb.google.pl/zosia32/Filety/photo#5084
564010395558306
http://picasaweb.google.pl/zosia32/SerwetyFiletoweII
nne

http://picasaweb.google.pl/Zosia3235/FILETY/photo#51
08953655992468514
przejrzyj albumy z filetami moze tam jeszcze coś znajdziesz
Pozdrawiam Zosia

5. Data: 2007-11-16 15:27:57

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczynki, jestescie nieocenione ;-)
Dziekuje wszystkim i kazdej z osobna ;-))
Kotki sa slodziutkie, na pewno cos wybiore ;-))
Grazyna

W jaki sposób znaleźć producentów
{XXX} Alfabety - całe mnóstwo!!!
Przelicznik coats mez na DMC