W jakim stopniu mozna sie uzaleznic od marihuany

1. Data: 2001-12-27 00:43:25

Temat: W jakim stopniu mozna sie uzaleznic od marihuany
Od: "apatch" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W jakim stopniu mozna sie uzaleznic od marihuany palac jednoczesnie
papierosy

2. Data: 2001-12-28 07:43:31

Od: "Pchela" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik apatch <a...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0dqqj$l3s$...@z...polsl.gliwice.pl...
> W jakim stopniu mozna sie uzaleznic od marihuany palac jednoczesnie
> papierosy

Marihuana uzależnia tylko psychicznie. Natomiast nawet papierosy (nie mowiac
nic o alkoholu) uzalezniaja fizycznie.

Pchela

PS Zaraz, czy ja czegos nie rozumiem w polskim prawie ?!? :-D

3. Data: 2001-12-28 09:24:52

Od: "<Pi>" <p...@t...kitu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "apatch" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> W jakim stopniu mozna sie uzaleznic od marihuany palac jednoczesnie
> papierosy
w takim samym jak nie paląc:))) tak myślę....
P.
P.

4. Data: 2001-12-29 00:40:33

Od: "Pi" <p...@t...kitu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pchela" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> PS Zaraz, czy ja czegos nie rozumiem w polskim prawie ?!? :-D
nie ty pierwasza i nie ostatnia....:(
P.
P.

5. Data: 2001-12-29 07:58:35

Od: "Pchela" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> nie ty pierwasza i nie ostatnia....:(

qrwa, chyba se dopisze _on w xywie, albo _male

Pchela_on (???)

6. Data: 2002-01-22 18:44:14

Od: "Optyk" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marihuana uzależnia tylko psychicznie. Natomiast nawet papierosy (nie
mowiac
> nic o alkoholu) uzalezniaja fizycznie.

Nikotyna podobno jest najbardziej uzalezniajacym z powszechnie znanych
srodkow - podobno uzaleznia 5000x szybciej od kokainy (!) - tylko nie wiem,
wzgledem czego to zostalo wymierzone. Pamietam, ze jednak mialo to jakies
REALNE znaczenie. Zreszta, jak ktos palil, to wie co mowie. Znam przypadki,
ze koles zaczal popalac sobie po fajce dziennie, po tygodniu pomyslal, zeby
przestac, a teraz pali juz ktorys rok :-/

Maryska uzaleznia psychicznie, ale tez wszystko zalezy od konkretnej
psychiki.

pozdro
__
0ptyk

walka z nałogowym seksem
Prośba o pomoc... w znalezieniu materiałów informacyjnych
PYTANIE
papierosy
Uzależnienie od kobiety