W normalnym kraju to podlega pod paragraf

11. Data: 2016-06-15 18:13:27

Temat: Re: W normalnym kraju to podlega pod paragraf
Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-30 o 07:00, Przemysław Dębski pisze:
> [...]
na-swiatowe-dni-mlodziezy-pieniadze-wezma-z-ubezpiec
zen-spolecznych

> W porównaniu do kosztu euro 2012 to skromna impreza.

No masz ...
Ja tam się cieszę, że autostrada jest, bo sam korzystam.
Że można iść na stadion obejrzeć nie tylko piłkę nożną.

I chyba nawet obojętny na sprawy sportu człek nie chciałby mieć
sytuacji takiej, jak np. stadion w Doniecku (o lotnisku to już nie
wspomnę nawet ...)

Takie tam rozmówki:
https://www.reddit.com/r/soccer/comments/485t7v/will
_the_donbass_arena_ever_be_playable/

https://pl.wikipedia.org/wiki/Port_lotniczy_Donieck

Ja się cieszę. W gdańsku stadion jest, lotnisko piękne
jest, dojazd do lotniska z Gdyni jest, kolejki PKM
świetne ... A ja zmieniam robotę i koło lotniska
właśnie będę pracować, więc skorzystam bezpośrednio.