W wyborczej napisali

1. Data: 2000-04-28 09:29:39

Temat: W wyborczej napisali
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto co znalazlem w dzisiejszym wydaniu wyborczej :)

WEGETARIANIE W ZAUŁKU

Po prawej - Eurydyka, czyli najlepiej zachowane szczątki hominida z gatunku
Paranthropus robustus, po lewej - żuchwa Orfeusza, męskiego przedstawiciela
tego gatunku, wymarłego przed bllisko milionem lat. Być może przyczyną
ewolucyjnej klęski tych małpoludów była wegetariańska dieta? - zastanawiają
się antropolodzy

Az mnie zatchlo :D

Jader

1. Data: 2000-05-04 09:16:59

Temat: Re: W wyborczej napisali
Od: "Arcanus Diavoli" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego gatunku, wymarłego przed bllisko milionem lat. Być może przyczyną
> ewolucyjnej klęski tych małpoludów była wegetariańska dieta? -

Mnie to nie dziwi i uważam, że jest to możliwe - pewne vitaminy i
mikroelementyznajdują się wyłącznie w mięsie i notoryczne wegetariańswto
prowadzi to smutnego końca - za czasów tych hominidów nie było multivitaminy
:)))))

Arcanus Diavoli

1. Data: 2000-05-08 10:52:14

Temat: Odp: W wyborczej napisali
Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arcanus Diavoli <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ereus$5lo$...@f...man.torun.pl...

(...)
> [...]
wegetariańswto
> prowadzi to smutnego końca - za czasów tych hominidów nie było

które to vitaminy i które mikroelementy?

acha a "wegetariaństwo" nie może nie być notoryczne. jeśli nie jesz na
obiad mięsa to jest to tylko posiłek bezmięsny a nie wegetarianizm
chwilowy

--
wojmat/wojtekm
http://wjm.prv.pl