W zdrowym...

1. Data: 2012-09-21 21:45:06

Temat: W zdrowym...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie nie, odwrotnie: zdrowy duch - zdrowe ciało :-)
Albo: chcieć to móc.
http://deser.pl/deser/51,111858,11967757.html?i=6
:-)
--
XL

2. Data: 2012-09-21 22:09:08

Temat: Re: W zdrowym...
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Wrz, 23:46, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> A nie nie, odwrotnie: zdrowy duch - zdrowe ciało :-)
> [...]

Większego kalectwa nie było? Baba sobie tylko skraca życie. Sport to
kalectwo, tak obciążają organizm że ciągle jakieś kontuzje,
nieodwracalne zmiany w organiźmie. To nie są zdrowi ludzie ,to
wykończone , wykoślawione organizmy, za którymi biega sztab lekarzy,
którzy próbują jeszcze coś żywego z nich wyciągnąć. Sport to kalectwo.

3. Data: 2012-09-21 22:58:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Sep 2012 15:09:08 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> wykończone , wykoślawione organizmy, za którymi biega sztab lekarzy,
> którzy próbują jeszcze coś żywego z nich wyciągnąć. Sport to kalectwo.

Możesz mieć trochę racji - żółw się rusza mało i powoli i oto proszę, jak
długo żyje ;-PPP
--
XL

4. Data: 2012-09-21 23:17:47

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Wrz, 01:00, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Możesz mieć trochę racji - żółw się rusza mało i powoli i oto proszę, jak
> długo żyje ;-PPP
> --
> XL

Tak Ikselcia najlepiej to wywalić kopyta do góry ;). Wszystko
potrzebne ale bez przesady, sport już osiągnął taką przesadę że
obecnie prowadzi do kalectwa. Panuje jeszcze nieadekwatny mit że sport
to zdrowie, a tak naprawdę sport to choroba, ci ludzie po kilku latach
są tak zniszczeni, jak po przejściu zimą syberii, ale liczy się sukces
i co raz wyżej podniesiona poprzeczka. Zadano pytanie sportowcą , czy
gdyby była możliwość by poświęcić życie za jeden dzień sukcesu, to
odpowiedzieli że wybierają sukces, taki jest pęd między nimi.

5. Data: 2012-09-21 23:30:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Sep 2012 16:17:47 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> gdyby była możliwość by poświęcić życie za jeden dzień sukcesu, to
> odpowiedzieli że wybierają sukces, taki jest pęd między nimi.

Tylko że ty mówisz o profesjonalnym sporcie, a ja o hobby/relaksie/zabawie
:-)
--
XL

6. Data: 2012-09-21 23:32:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Sep 2012 15:09:08 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Większego kalectwa nie było? Baba sobie tylko skraca życie.

Aha, i jeszcze: jak sądzisz, o ile se skróciła to życie? Bo jak na razie
żyje 75 lat. To mówisz, że bez sportu miałaby już ze sto?
;-PPP
--
XL

7. Data: 2012-09-21 23:37:31

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Wrz, 01:32, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Tylko że ty mówisz o profesjonalnym sporcie, a ja o hobby/relaksie/zabawie
> :-)
> --
> XL

Wrzuciłaś jakieś kalectwo, którego organizm jeszcze pędzi bo został
rozpędzony i niedługa baba się rozleci. Na stare lata Ikselcia
wzmorzony ruch dobija a nie wzmaga.

8. Data: 2012-09-21 23:56:00

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Wrz, 01:34, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Aha, i jeszcze: jak sądzisz, o ile se skróciła to życie? Bo jak na razie
> żyje 75 lat. To mówisz, że bez sportu miałaby już ze sto?
> [...]

Jest dużo osób które mają ponad sto i nic takiego nie robią, tylko że
ty leczysz jakieś kompleksy z odchodzącą urodą.

9. Data: 2012-09-22 11:34:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Sep 2012 16:56:00 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Jest dużo osób które mają ponad sto i nic takiego nie robią, tylko że
> ty leczysz jakieś kompleksy z odchodzącą urodą.

Po pierwsze nic mi nie odeszło. Mój mąż codziennie mi to mówi :-)
Może po prostu on mnie widzi wciąż tak, jak ja jego, kiedy się spotkaliśmy
w liceum :-)
Czyż nie sądzisz, że to piękne?
:-)
--
XL

10. Data: 2012-09-22 11:56:50

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze nic mi nie odeszło. Mój mąż codziennie mi to mówi :-)
> Może po prostu on mnie widzi wciąż tak, jak ja jego, kiedy się spotkaliśmy
> [...]

Ale niedzisiejsze.

qr.a

Czarna seria ;)
Jakie są pszesądy dotyczące zębuw?