WARTO !!!

1. Data: 2007-04-12 07:40:28

Temat: WARTO !!!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrocław, 12.04.2007

Atlas roślin i grzybów – subskrypcja WIOSNA 2007

Zbliża się termin wiosennej wysyłki subskrypcji atlasów

Atlas roślin naczyniowych Polski (atlas-roslin.pl) i Atlas grzybów
(grzyby.pl) w przeciągu ostatniego roku znacznie zwiększyły swoją objętość.
Ich najpełniejsze wersje nie mieszczą się już na płycie CD i są nagrywane na
płytę DVD.

O ile posiadasz w swoim komputerze napęd czytający płyty DVD nie zrobi Ci to
różnicy.
Jeśli jednak posiadasz komputer jedynie z czytnikiem płyt CD, to możesz
rozważyć rozszerzenie swojego komputera o napęd DVD – to obecnie koszt nieco
ponad 100zł
lub mogę przesłać Ci wersję atlasu na CD.

Wersje na DVD i na CD zawierają tyle samo fotografii, z tym, że z uwagi na
dostępne miejsce na płycie CD część fotografii prezentowana jest w
mniejszych wymiarach. Wersja na DVD zawiera wszystkie fotografie w pełnym
rozmiarze.

Cena wersji CD i DVD w subskrypcji jest taka sama.

Domyślnie, przy braku odpowiedzi na ten email do 20 kwietnia br. wysyłana
jest wersja atlasu (-ów) na DVD (o ile nie wyrazisz życzenia wysyłania
wersji na CD).

W przypadku subskrypcji obu atlasów i wersji na DVD oba atlasy są wysyłane
na jednej płycie DVD.
Tak jest wygodniej je używać. Manipuluję się tylko jedną płytą, na której
jest menu dające dostęp do obydwu atlasów.

Jeśli jednak życzysz sobie wysyłania każdego z atlasów na osobnej płycie
DVD, to możesz wyrazić takie życzenie – wysyłka na osobnych płytach DVD to
dodatkowa opłata 4zł.

Wysyłka atlasów w subskrypcji planowana jest na ostatnią dekadę kwietnia.

Proszę również o informację o ewentualnej zmianie adresu wysyłki.

Szczegółowa informacja o wysyłce i aktualnym stanie atlasów (zmiany i
rozszerzenie są w tym roku bardzo duże i istotne) podana zostanie w piśmie
przewodnim załączonym do wysyłki subskrypcji.

Na zakończenie chcę podziękować za subskrypcję.
Dla mnie, to najlepszy dowód zainteresowania atlasami i motywacja do ich
rozwoju.

Serdecznie pozdrawiam
Marek Snowarski
M...@g...pl