WC podwieszane

1. Data: 2002-10-07 08:16:11

Temat: Re: WC podwieszane
Od: fix <f...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz R." wrote:

> Witam,
>
> Jaki system podwieszanego WC polecilibyscie?
> Jakie sa koszty?
> Czy czesto zdarzaja sie awarie i czy naprawy pociagaja za soba
> koniecznosc niszczenia obudowy i ukladania glazury od nowa?
>
> Pozdrawiam,
> Grzegorz

Ja mam podwieszone na "Gebericie" od 5 lat bez problemów.
Wiem, że teraz są również inne systemy ale niewiele o nich wiem.
f...@t...net.pl
/~\ The ASCII
\ / Ribbon Campaign
X Against HTML
/ \ Email!

1. Data: 2002-10-07 15:01:55

Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

Geberit,
drogi, ale porzadny.
W razie awarii masz do rozebrania glazure, wiec lepiej zainwestowac w cos
porzadnego.

drzwi antywlamaniowe do mieszkania
Okna PCV firmy AP-Żory
wyciszenie scian