WIOSNA !!!

1. Data: 2007-11-26 08:11:18

Temat: WIOSNA !!!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiosna - cieplejszy wieje wiatr,
Wiosna - znów nam ubędzie lat
Wiosna - na Tuska kręci się bat
Wiosna - powieje historii wiatr!
Wiosna - wiosna będzie wkolo
Znowu wybory ogłoszą wesoło!

POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW !!!

2. Data: 2007-11-26 08:39:51

Temat: Re: WIOSNA !!!
Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Wiosna - cieplejszy wieje wiatr,
> Wiosna - znów nam ubędzie lat
> Wiosna - na Tuska kręci się bat
> Wiosna - powieje historii wiatr!
> Wiosna - wiosna będzie wkolo
> Znowu wybory ogłoszą wesoło!
>
> POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW !!!

Nie przychodz tu z psp !
Jak wypisujesz te bzdury to patrz gdzie wysylasz!
Pozostan idiota na psp !

3. Data: 2007-11-26 09:18:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kuba" <k...@k...onet.pl> wrote in message news:fie0p0$3gk$2@news.onet.pl...

Gdzie masz drabinę do nieba?

4. Data: 2007-11-26 10:43:25

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW !!!

Jakiego pochodzenia ?

5. Data: 2007-11-27 03:10:22

Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie przychodz tu z psp !
> Jak wypisujesz te bzdury to patrz gdzie wysylasz!
> Pozostan idiota na psp !

Niedobrze, że internet tak spowszedniał, bo oprócz "dzieci neostrady"
nalęgło się wielu idiotów, ktrórych nikt wokoło nie chce słuchać, więc
wylewają swoje kompleksy na grupach.
Ten tłuk i tak nie zrozumie...
Postradał wszystkie rozumy ale i tak nie umie posługiwać się netykietą.

Najlepiej kretynowi nie odpowiadać, bo inaczej jego poronione posty
z KILL FILE wyłażą.

Te Panslavista! Sio do budy i nie wyłaź więcej :)

6. Data: 2007-11-27 06:49:20

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafi napisał(a):

> Te Panslavista! Sio do budy i nie wyłaź więcej :)

Nie ma to, jak ludzka-psia natura i tolerancja...

Poniżej krytyki. Tfu!

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

7. Data: 2007-11-27 07:10:26

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie ma to, jak ludzka-psia natura i tolerancja...

Jakby ktoś codziennie załatwiał na wycieraczkę , to też byś to
tolerowała?

> Poniżej krytyki. Tfu!

Panslawista, tak. Tfu!

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2007-11-27 09:41:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> P[...]. Tfu!

Kasiu kochana, czy musisz te dwa indywidua wyciągać na światło dzienne?
Naprawdę już wolałabym śliniki luzytańskie, są mniej szkodliwe i ładniejsze
;)

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2007-11-27 09:47:57

Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma to, jak ludzka-psia natura i tolerancja...
>
> Poniżej krytyki. Tfu!

Zauważ, że NIGDY nie czepiałem się wypowiedzi tego człowieka, które są na
temat grupy. Sa nią OGRODY. Czytam grupę celem wymiany doświadczeń dot. w/w
tematu.
Jeśli nagle ktoś wyskakuje z polityką itp. to mnie to razi, bo nie mam
ochoty tego czytać (od tego jest grupa POLITYKA).

Tolerancja nie ma tu nic do rzeczy. Osobiście nie interesują mnie
preferencje polityczne, seksualne itp. tego i innego osobnika, pisującego na
tę grupę.
Interesuje mnie to co ma do powiedzenia w sprawie naszego wspólnego hobby.
Jeżeli ja chce się wykazać w innych dziedzinach - piszę na grupach do tego
przeznaczonych, bo w takim celu podzielono grupy dyskusyjne na TEMATY.

10. Data: 2007-11-27 10:22:10

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:figeri$a5b$2@atlantis.news.tpi.pl Ikselka
<i...@p...onet.pl> napisał(a):

> Nie ma to, jak ludzka-psia natura i tolerancja...
>
> Poniżej krytyki. Tfu!

Hejka. "do serca przytul psa,weź na kolana kota,weź lupe popatrz
pchła.Daj spokój pchła to też istota.Za oknem zasadz bluszcz,niech sie
gadzina wije.A kiedy ciemno juz i wszyscy śpia zapylaj georginie"
Pozdrawiam indywidualnie Ja...cki

Na prośbę żony-pyt. o agawę...
Szukasz budowlańców z polecenia?
Może chce ktoś modrzewia?
MI5 Persecution: Faxes Sent to Parliament2 (3027)
czy e-ogrody.com jeszcze istnieją?