WOK - pytanie o czyszczenie i konserwację

1. Data: 2004-02-08 12:29:13

Temat: WOK - pytanie o czyszczenie i konserwację
Od: "E...@o...pl" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,

czy może ktoś służyć radą? chyba troche przypaliłam cos na woku i teraz mam
problem z doczyszczeniem tego co przywarło, samo namaczanie nic nie daje,
czy mozna uzyć czegos do usunięcia tego co przypaliłam?
nie chciałabym zniszczyć tego wynalazku, o ile już tego nie zrobiłam..
mam taki wynalazek do czyszczenia piekarnika i grilla, czy to nie bedzie
zbyt ostre?

Z góry wdziczna jak nie wiem co!!
Enpi

1. Data: 2004-02-09 20:57:19

Temat: Re: WOK - pytanie o czyszczenie i konserwacj
Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 8 Feb 2004 13:29:13 +0100, "E...@o...pl" <e...@o...pl>
wrote:

> [...]
>nie chciałabym zniszczyć tego wynalazku, o ile już tego nie zrobiłam..
>mam taki wynalazek do czyszczenia piekarnika i grilla, czy to nie bedzie

Zniszczyc nie zniszczysz, srodkami do szorowania garow woka na wylot
nie przetrzesz. Po prostu jak zie wyszoruje woka ostrymi srodkami
czyszczacymi do golego metalu to od nowa (porzadnej patelni plaskiej
tak samo to dotyczy) trzeba go wypalic - grzeje sie do sporej
temperatury, cienko smaruje olejem i tak pare razy...

--
Darek

Ciasto na pizzę do lodówki -kiedy?
tort urodzinowy!!!