Walentynki

1. Data: 2004-02-08 13:13:50

Temat: Walentynki
Od: "Stebcio" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę wszystkich o pomoc...!! Zbliżają się Walentyki, chce upiec pyszne
ciasto, ale nie mam żadnego sprawdzonego przepisu...:( Pomocy...
Pozdrawiam
Stebcio

1. Data: 2004-02-08 14:43:51

Temat: Re: Walentynki
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stebcio" <s...@W...gazeta.pl>
> Proszę wszystkich o pomoc...!! Zbliżają się Walentyki, chce upiec
pyszne
> ciasto, ale nie mam żadnego sprawdzonego przepisu...:( Pomocy...

W każdym supermarkecie znajdziesz gotowe w torebkach a i przepisy też.
Np. dr.O.

--
Pozdrawiam, Jerzy
---

---

1. Data: 2004-02-08 15:10:01

Od: "Stebcio" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN <N...@m...pl> napisał(a):

> [...]
> pyszne
>
> W każdym supermarkecie znajdziesz gotowe w torebkach a i przepisy też.

Szczerze mówiąc to wolałabym coś sprawdzonego... i nie z tytki, w
końcu przy pieczeniu pełno frajdy jest...:) Ale dziękuje...
Pozdrawiam, Stebcio

1. Data: 2004-02-08 16:18:20

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stebcio" <s...@N...gazeta.pl>

> Szczerze mówiąc to wolałabym coś sprawdzonego... i nie z tytki,
> końcu przy pieczeniu pełno frajdy jest...:) Ale dziękuje...

Szczerze mówiąc z tego co napisałeś trudno się zorientować co lubisz.
I jak dalece jesteś zaawansowany w sztuce kulinarnej.
To i trudno ci doradzić.
Ja kończę jeść przepyszny tort czekoladowy, który wczoraj zrobiła żona.
Palce lizać.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-02-08 20:01:19

Od: "Stebcio" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN <N...@m...pl> napisał(a):

> [...]
> To i trudno ci doradzić.
> Ja kończę jeść przepyszny tort czekoladowy, który wczoraj zrobiła żona.

Jak to się mówi: "Przez żołądek do serca" :)
Potrzebuje czegoś sprawdzonego, oryginalnego i tak na szybko
do zrobienia... najlepiej z czekoladą... nie tort... są dobre, ale za dużo z
nimi roboty:)
Teraz lepiej?? Bardziej sprecyzowałam??
Mam nadzieje, że torcik był pyszny...;)
Pozdrawiam

1. Data: 2004-02-08 22:13:20

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stebcio" <s...@N...gazeta.pl>

> Jak to się mówi: "Przez żołądek do serca" :)

To działa, przynajmniej na mnie.
;-)))

> [...]
szybko
> do zrobienia... najlepiej z czekoladą... nie tort... są dobre, ale za

Ups, przepraszam za gapiostwo.
:-)

> Mam nadzieje, że torcik był pyszny...;)

Super i nigdzie takiego nie kupisz bo przepis oryginalny, autorstwa
mojej żony.

A jeśli już na szybko z czekoladą to kup b. dobre herbatniki, czekoladę
jaką lubisz (gorzką) i wiśnie w alkoholu. Wiśnie drylujesz (bo
najczęściej są z pestkami), drobno kroisz i wrzucasz do roztopionej
czekolady, dodaj trochę koniaku i szczyptę cukru waniliowego, smaruj tym
herbatniki i łącz po dwa. Wstaw na trochę do lodówki. Smacznego.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-02-09 13:37:15

Temat: Odp: Walentynki
Od: "marym" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stebcio <s...@W...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c05cme$pve$...@i...gazeta.pl...
> Proszę wszystkich o pomoc...!! Zbliżają się Walentyki, chce upiec pyszne
> ciasto, ale nie mam żadnego sprawdzonego przepisu...:( Pomocy...
> Pozdrawiam
> Stebcio

http://www.gazeta.pl/usenet/

ile ważą jajka tyle mąki i cukru :) ja robi zazwuczaj z 4-5 jajek :) mozna
dodac wszelkiego rodzaju bakalii :)
pozdro :*

1. Data: 2004-02-09 16:16:39

Od: "Stevcio" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

marym <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> http://www.gazeta.pl/usenet/
>
> ile ważą jajka tyle mąki i cukru :) ja robi zazwuczaj z 4-5 jajek :) mozna

Dzięki!!!
Zapewne wypróbuję...:)

1. Data: 2004-02-09 16:17:53

Od: "Agnieszka " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN <N...@m...pl> napisał(a):

> [...]
> czekolady, dodaj trochę koniaku i szczyptę cukru waniliowego, smaruj tym
> herbatniki i łącz po dwa. Wstaw na trochę do lodówki. Smacznego.

Brzmi bardzo zachęcająco...:)
Dziękuje!! Będę próbować i dam znać co mi wyszło:)
Pozdrawiam
> ---

WOK - pytanie o czyszczenie i konserwację
Ciasto na pizzę do lodówki -kiedy?
tort urodzinowy!!!
tort urodzinowy!!!
Szarlotka z pierzynką