[WRC] ginekolog Wilczyński - szukam opinii

1. Data: 2004-03-20 10:46:09

Temat: [WRC] ginekolog Wilczyński - szukam opinii
Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któras z Was była u Wilczyńskiego? Jak oceniacie go jako ginekologa?

pozdr

cherokee

2. Data: 2004-03-24 15:22:27

Temat: Re: [WRC] ginekolog Wilczyński - szukam opinii
Od: "Malgorzata Brzezinska - Rodak" <g...@o...spam.precz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:c3h7dc$jgl$1@inews.gazeta.pl...
> Czy któras z Was była u Wilczyńskiego? Jak oceniacie go jako ginekologa?

Witam,
odpowiadając na pytanie- bardzo drogo.
Myślę, że taki sam zakres usług można otrzymać gdzie indziej za połowę ceny
albo i taniej.
My straciliśmy sporo kasy zanim to zrozumiałam...

pozdrawiam
Gośka

3. Data: 2004-03-24 17:19:12

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Brzezinska - Rodak" <g...@o...spam.precz.pl> napisał
w wiadomości news:c3s8uf$9o6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
ceny
> albo i taniej.
> My straciliśmy sporo kasy zanim to zrozumiałam...

Hmmm, chodzi ło mi właściwie o sprawdzenie, czy fajtycznie facet jest tak
nierzetelny, jak to wygląda wg kilku opinii.

pozdr

cherokee

4. Data: 2004-03-25 10:13:54

Od: "Malgorzata Brzezinska - Rodak" <g...@o...spam.precz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:c3sfuf$5bi$1@inews.gazeta.pl...

> Hmmm, chodzi ło mi właściwie o sprawdzenie, czy fajtycznie facet jest tak
> nierzetelny, jak to wygląda wg kilku opinii.

Trudno okreslic jednoznacznie, teraz mysle ze czesc zabiegow i wizyt byla
zwyczajnym naciaganiem na kase, ale nie moge miec 100 % pewnosci....

pozdrawiam
Gośka

co na katar ??
Przebarwienia skóry