[WRO] spotkanie pru- teminy ;)

1. Data: 2004-07-12 09:35:51

Temat: [WRO] spotkanie pru- teminy ;)
Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok, to ja rzucam terminem konkretnym: wtorek, 13 ;) lipca, godz. 19. Kto
jest za, komu nie pasuje?
Miejsce (lodziarnia na ul. Komandorskiej) mam nadzieje przyjete przez
aklamacje.

pozdr
Asiek

1. Data: 2004-07-12 09:52:52

Temat: Re: [WRO] spotkanie pru- teminy ;)
Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl> napisał w wiadomości
> Ok, to ja rzucam terminem konkretnym: wtorek, 13 ;) lipca, godz. 19. Kto
> jest za, komu nie pasuje?

odpowiem samej sobie: Abigail pisze ze pasuje jej sroda lub czwartek i
sugeruje wczesniejsza godzine tzn 18.
Mnie sroda tez pasuje ;) czwartek nieco mniej, ale sie dostosuje ;)

pozdr
Asiek

1. Data: 2004-07-12 10:01:29

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek wrote:
> Ok, to ja rzucam terminem konkretnym: wtorek, 13 ;) lipca, godz. 19.
> Kto jest za, komu nie pasuje?
> Miejsce (lodziarnia na ul. Komandorskiej) mam nadzieje przyjete przez
> aklamacje.

Ja sie w razie czego dopasuje :-) Ale gdzie ta lodziarnia dokladnie? Bo ja
kojarze tylko ten odcinek Komandorskiej gdzie sa ksiegi wieczyste i salon
sukien slubnych, bo tylko te obiekty tam zwiedzalam ;-) Tzn. blizej
Pilsudskiego :-)

--
Kometa GG 2138081
**18.06 - Dzien Zaglady** - Moge G... Robic

1. Data: 2004-07-12 10:21:20

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-12 12:01,Użytkownik Kometa ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
> kojarze tylko ten odcinek Komandorskiej gdzie sa ksiegi wieczyste i salon
> sukien slubnych, bo tylko te obiekty tam zwiedzalam ;-) Tzn. blizej

Prawie na rogu z Piłsudskiego. No, nie mów, że nie wiesz, gdzie
znajdowała się ta legendarna lodziarnia na Komandorskiej :) To jest
właśnie w tym miejscu. Nie wiem, czy lokal jest kontynuacją, ale też
sporo osób tam przychodzi ;)

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-12 10:23:06

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> Prawie na rogu z Piłsudskiego. No, nie mów, że nie wiesz, gdzie
> znajdowała się ta legendarna lodziarnia na Komandorskiej :)

Spokojnie nie bijcie ;-) Jakos na studiach ominelam to legendarne m-ce ;-)
Nie jestem rodowita Wroclawianka, tylko "z przesiedlenia" 5 lat temu :-D

1. Data: 2004-07-12 10:23:51

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-12 11:35,Użytkownik Asia Witek ziewnął szeroko i rzekł:

> Ok, to ja rzucam terminem konkretnym: wtorek, 13 ;) lipca, godz. 19. Kto
> jest za, komu nie pasuje?
> Miejsce (lodziarnia na ul. Komandorskiej) mam nadzieje przyjete przez
> aklamacje.

Mi pasuje :)
Mam trochę cykora, a wy? Tak z wirtualnego świata do rzeczywistości
materialnej :) Emocje jak na rybach :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-12 10:31:12

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-12 12:23,Użytkownik Kometa ziewnął szeroko i rzekł:

> Spokojnie nie bijcie ;-) Jakos na studiach ominelam to legendarne m-ce ;-)
> Nie jestem rodowita Wroclawianka, tylko "z przesiedlenia" 5 lat temu :-D

Aaaa, no to wtedy mogło już jej nie być. Kiedy byłam w liceum (początek
liceum) to właśnie tam udawałam się z całą resztą Wrocławia. Były dwa
kultowe miejsca: Komandorska i Cybulskiego. Ciekawe, jak smakuje tam dziś :)

Acha, najtaniej to tam nie jest, uprzedzam :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-12 10:31:33

Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2004-07-12 11:35,Użytkownik Asia Witek ziewnął szeroko i rzekł:

oj co prawda to prawda, sennie jakos dzisiaj w tej pracy ;))))

> Mi pasuje :)

sroda tez? ;) sorry za zamieszanie, ale lepiej zeby termin plotek urodowych
pasowal wszystkim (no, ok: wiekszosci) zainteresowanych ;)

> Mam trochę cykora, a wy? Tak z wirtualnego świata do rzeczywistości
> materialnej :) Emocje jak na rybach :)

ee, w lutym (?) bylo calkiem milo, choc wygladalo to bardziej na spotkanie
pl.rec.zwierzaki niz pru ;) Dziewczyny, wezcie szminki, cienie czy co tam
ktora ostatnio zanabyla- bedzie o czym gadac ;))

pozdr
Asieka

1. Data: 2004-07-12 10:45:39

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> Były dwa kultowe miejsca: Komandorska i Cybulskiego.

Lody na Cybulskiego kojarze :-)

> Ciekawe, jak smakuje tam dziś :)

Przekonamy sie :-)

1. Data: 2004-07-12 10:47:23

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek wrote:
> ee, w lutym (?) bylo calkiem milo, choc wygladalo to bardziej na
> spotkanie pl.rec.zwierzaki niz pru ;) Dziewczyny, wezcie szminki,
> cienie czy co tam ktora ostatnio zanabyla- bedzie o czym gadac ;))

U mnie ostatnio z zakupami krucho ;-) Za to o zwierzakach moge bardzo
obszernie, bo ja psiara i kociara jestem :-D

--
Kometa GG 2138081
**18.06 - Dzien Zaglady** - Moge G... Robic
**21.08 - Dzień Radosci** - jeszcze przede mna :-)

Gdzie kosm. Pierre Arthes we Wrocławiu?
do wrocławianek
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-07-12)
[wawa] Usowanie pajaczkow z ud
piegi