[WROC] Tanie zlewy "granitowe"

1. Data: 2005-03-10 10:29:34

Temat: [WROC] Tanie zlewy "granitowe"
Od: "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Zamówilismy kuchnie i przed zakończeniem roboty musze stolarzowi dostarczyc
zlew.
Gdzie najtaniej we Wrocku kupimy prosty zlew jednokomorowy Franke, Teka lub
innych podobnych firm w dobrej cenie.

Pozdrawiam
CODI

2. Data: 2005-03-10 19:40:35

Temat: Re: [WROC] Tanie zlewy
Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

CODI <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Gdzie najtaniej we Wrocku kupimy prosty zlew jednokomorowy Franke, Teka lub
> innych podobnych firm w dobrej cenie.

Gwarancji nie daję, ale podzwońcie po studiach projektujących kuchnie, im
czasem zostaje coś, mają nadwyżki albo inne złogi magazynowe. Przynajmniej
Estima tak ma, ale podejrzewam, że inne też. No i oczywiście warto porównać
ceny z tymi w *marketach (ciastorama, praktiker).

Atunia

3. Data: 2005-03-11 08:48:42

Temat: Re: [WROC] Tanie zlewy "granitowe"
Od: "Joanna Gacka" <j...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d0p7rf$il7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> Gdzie najtaniej we Wrocku kupimy prosty zlew jednokomorowy Franke, Teka
> lub innych podobnych firm w dobrej cenie.

Ja ostatnio widziałam sensowne zlewy Schock o cenie nie powalającej na
kolana w takim studio kuchennym w tych sklepikach pod torami w centrum, w
zasadzie na wprost Holiday Inn. Na Bogusławskiego bodajże. Zajrzałam tam w
ramach wybijania sobie z głowy Blancomodus90 i nie powiem ten narożny co tam
byl nawet mi pomógł w wybiciu.

JG

4. Data: 2005-03-11 14:39:46

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Gacka wrote:

> [...]
> ramach wybijania sobie z głowy Blancomodus90 i nie powiem ten narożny co tam

Szkoda, bo mam właśnie Blancomodus90 do sprzedania, i na dodatek we Wrocławiu
:-)

Bez faktury niestety (kupiłem do swojej kuchni, ale nie wziąłem pod uwagę, że
mi się oba blaty skurczą o 30 cm :-O więc musiałem zrezygnować z narożnego).

pzdr
Piotr

5. Data: 2005-03-12 18:06:34

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
> że
> mi się oba blaty skurczą o 30 cm :-O więc musiałem zrezygnować z

ha - mnie zlew bedzie mniej wiecej za pol roku potrzebny - jak do tego
czasu nie sprzedasz to krzycz
a tak BTW - napisz na priv za ile?

JG

Instrukcja obsługi do magnetowidu Sony SLV286EE
Odpowietrzanie kaloryferów
Lodówki ELECTROLUX ERB3025 oraz ERB3046 - proszę o opinie
pralca Amica i szfankujące pokrętło programatora
DB - kredyt niższy o 0,25%