WROCŁAW - PRACA: SPECJALISTA HR

1. Data: 2003-09-17 08:26:37

Temat: WROCŁAW - PRACA: SPECJALISTA HR
Od: "emploIT" <r...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje:

Specjalisty HR

W związku z rozszerzaniem działalności tworzymy nowy dział (biznes) związany
z HR na potrzeby grupy i klientów zewnętrznych. Poszukujemy specjalistów HR
zarówno z dużym doświadczeniem (zwłaszcza w rekrutacji informatyków) bądź
ludzi z wykształceniem HR o dużym potencjale rozwojowym.

Przewidywany zakres prac:

- współ/organizowanie biznesu (procedury, usługi, plany, projekty)

- opracowywanie i prowadzenie projektów rekrutacyjnych dla klientów
(głównie specjaliści IT)

- opracowanie autorskiego projektu systemu scoringowego,

- selekcja kandydatów (testy, assesment center, wywiady, analizy
aplikacji, raportowanie, ocena i decyzje),

- wykonanie projektu i nadzorowanie budowy systemu informatycznego
wspierającego działania HR

- prowadzenie biura, korespondencji, segregowanie zapytań, wstępna
selekcja, praca z systemem IT, publikowanie ogłoszeń, monitoring ogłoszeń

Kluczowe wymagania wobec kandydatów:

- posiadanie wybranych umiejętności związanych z w/w zakresem zadań

- chęć współpracy z nowotworzoną firmą o aspiracjach do działalności
międzynarodowe

- bezwzględny warunek - sprawne posługiwanie się narzędziami IT

- systematyczność, odpowiedzialność i zaangażowanie w rozwój firmy

- umiejętność sprawnego poszukiwania informacji i rozwiązywania
problemów

- umiejętność pracy zarówno samodzielnej jak i zespołowej

- brak nałogów

- solidność i uczciwość, poparte posiadaniem wyłącznie dobrych
referencji z poprzednich miejsc pracy

Oraz w zależności od roli w zespole:

- duże doświadczenie w rekrutacji specjalistów IT

- doświadczenie w ocenie kompetencji ludzi

- znajomość specyfiki branży i narzędzi IT

- bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego

- duża dyspozycyjność w razie potrzeby

- możliwość zaangażowania się w projekt budowy biznesu

- posiadanie szerokich kontaktów osobistych ułatwiających wykonywanie
pracy

- orientacja w warunkach zatrudniania informatyków, kwestiach
telepracy i leasingu pracowniczego

Oferujemy:

- ambitną i ciekawą, aczkolwiek ciężką pracę w nowoczesnej firmie z
nowym zespołem nad projektem o dużym potencjale rynkowym w Polsce i UE

- możliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń w związku z planami
rozwoju biznesu

- możliwość aktywnego wkładu w rozwój firmy

- satysfakcję i docenianie wyników pracy,

- partnerskie stosunki i wysokie wymagania,

- wysokie standardy organizacji pracy i elastyczny czas pracy

- forma współpracy: do negocjacji, w zależności od roli w zespole
(również staż/praktyki), okres współpracy - min. 9 m-cy

- w przypadku wyników wyższych niż oczekiwane - możliwość dalszej
współpracy

Twoja decyzja:

Jeśli jesteś wykształcony w kierunku Human Resources Management, jesteś
ambitny, masz wiedzę, potencjał lub duże doświadczenie i chcesz sprostać
wyzwaniu - napisz!

Oferty współpracy powinny zawierać:

- CV zawierające:

o dokładny opis zakresu obowiązków podejmowanych w poprzednich
miejscach pracy

o pisemne referencje z poprzednich miejsc pracy

- list motywacyjny z uzasadnieniem, co skłania Cię do podjęcia
współpracy i jakie są Twoje oczekiwania

- podpisaną klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z 29.08.97 r. o ochronie danych
osobowych, Dz. U. Nr 133, poz.883)"

Oferty proszę przesyłać wyłącznie drogą mailową na adres
r...@e...com

Uwaga. Ze względów organizacyjnych zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi
tylko do wybranych kandydatów

1. Data: 2003-09-17 08:32:57

Temat: Re: WROCŁAW - PRACA: SPECJALISTA HR
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emploIT" <r...@e...com> napisał w wiadomości

> Poszukuje:
> [...]
> Uwaga. Ze względów organizacyjnych zastrzegamy sobie
> możliwość odpowiedzi tylko do wybranych kandydatów

jak kogoś znajdziesz to daj znać
ze względów organizacyjnych zastrzegam sobie możliwość
przeczytania ilu naiwniaków się załapie na anonim :o)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-17 08:46:17

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusz> szukaj wiadomości tego autora

a <news:bk95rt$1me$1@absinth.dialog.net.pl> kapusta <emploIT> rzecze
smutnie:

> Oferty proszę przesyłać wyłącznie drogą mailową na adres
> r...@e...com

ty się prosisz o 'duzia bomba'

--
Rosyjscy uczeni po wielu latach badań stwierdzili, że gdyby całą
wodę ze wszystkich oceanów,jezior i rzek zamknąć do rurki o średnicy 1 cm

1. Data: 2003-09-17 13:41:18

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce tren R wystukały w <bk96vu$1cne$1@news2.ipartners.pl>
słowa:

> ty się prosisz o 'duzia bomba'
Może wyślemy chłopinie nasze gołe zdjęcia ? Każa fotka po 9 megai tak 5
razy dziennie?
Ciekawe czy potraktoewałby to jako spam?

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

z przymrużeniem oka
sen brrrr... z ostrym narzedziem w rece;-)
Jak to jest ???
Kara śmierci!
Etyka zawodowa informatyka. Dopisek.