z przymrużeniem oka

1. Data: 2003-09-17 07:25:59

Temat: z przymrużeniem oka
Od: "tren R" <t...@s...na.sojusz> szukaj wiadomości tego autora

Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch
uweniretasytch nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao
solwa.
Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom
mijsecu,
ptzosałoe mgoš być w niaedziłe i w dszalym cšigu nie pwinono to sawrztać
polbemórw ze zozumierniem tksetu. Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty
wyszistkch lteir w sołwie, ale cłae sołwa od razu.

--
Chociażbym chodził po ciemnej dolinie,zła się nie ulęknę,
bo jestem najgorszym skurwysynem w dolinie.

trener.blog.pl

1. Data: 2003-09-17 07:27:13

Temat: Re: z przymrużeniem oka
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusz> napisał w
wiadomości news:bk926c$1ar2$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
> polbemórw ze zozumierniem tksetu. Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty
> wyszistkch lteir w sołwie, ale cłae sołwa od razu.

hehehe dorbe :)))))))))

Pozdrawiam
Vicky

p.s.
też to włśanie dotasłam :))

1. Data: 2003-09-17 07:31:32

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> --
> Chociażbym chodził po ciemnej dolinie,zła się nie ulęknę,
> bo jestem najgorszym skurwysynem w dolinie.

właśnie :-)
głupie, bezmyślne, zaprogramowane biologiczne maszynki
w życiu (o ile mozna mówić na ich wegetację - życie)
więc w "życiu" tego nie zrozumieją, że słowa to coś więcej
niż literki i żaden tzw. ...autorytet nie wymyśli lepszego
od siebie algorytmu :o)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-17 07:51:53

Od: "izlea" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusz> napisał w
wiadomości news:bk926c$1ar2$1@news2.ipartners.pl...
Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty
> wyszistkch lteir w sołwie, ale cłae sołwa od razu.

Czyzbys zauwazyl izlee?NIe.... raczej nie;-))
> --
> Chociażbym chodził po ciemnej dolinie,zła się nie ulęknę,
> bo jestem najgorszym skurwysynem w dolinie.

;-)))
> trener.blog.pl
pozdrawiam
izela

1. Data: 2003-09-17 08:02:05

Od: "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusz>
>
> właśnie :-)
[...]
> więc w "życiu" tego nie zrozumieją, że słowa to coś więcej
> niż literki ...

Tak ? A co to są słowa ?

1. Data: 2003-09-17 08:02:35

Od: "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch
> uweniretasytch nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao
> solwa.

**/ nie dotyczy chińskiego :)

1. Data: 2003-09-17 08:07:08

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl>

> [...]

> Tak ? A co to są słowa ?

a czemu pytasz? :o)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-17 08:07:16

Od: "kohol" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwotna wersja:
Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in
waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the
frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses
and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed
ervey lteter by it slef but the wrod as a wlohe.

W polskiej wersji te literki są słabo pomieszane, zresztą w polskim mamy
dłuższe wyrazy i większą możliwość interpretacji.
Na przykład to:
W Łzdoi ptsłwao przewise pise pkzodserlze. Młae nfonesrie sckezazcini mgoą do
negio uzazęczscć już po pywcdowaotsh sizenzecpcaih, cyzli od 3. mącsąieia żciya.

kohol
__
Choose your future
Choose life

1. Data: 2003-09-17 08:10:36

Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R
<t...@s...na.sojusz>

> Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch
> uweniretasytch nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao
> solwa.

To działa! :)

P.

1. Data: 2003-09-17 08:55:11

Od: "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl>

> a czemu pytasz? :o)

Ponieważ mocno tą myśl podkreślasz. Metafora ?

sen brrrr... z ostrym narzedziem w rece;-)
Jak to jest ???
Kara śmierci!
Etyka zawodowa informatyka. Dopisek.
Świat mi się zawalił...