WSPiZ Koźmiński

1. Data: 2005-04-26 14:55:06

Temat: WSPiZ Koźmiński
Od: "Marek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

Poważnie myslę o zmianie uczelni od noweg roku. Nie bede robil antyreklamy
mojej dotychczasowej szkole, ale chce jak najszybciej sie z nia pozagnac.
Wstępny wybór padł na WSPiZ Koźmińskiego. Z tego co widzę od kilku lat w
czołówce wszelkich rankingów, więc myślę, że będzie lepiej. Kierunek to prawo.
Macie jakieś spostrzeżenia na temat tej uczelni?

pozdrawiam
Marek

2. Data: 2005-05-05 16:01:52

Temat: Re: WSPiZ Koźmiński
Od: "Bartycki" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> czołówce wszelkich rankingów, więc myślę, że będzie lepiej. Kierunek to prawo.
> Macie jakieś spostrzeżenia na temat tej uczelni?

Ja po przenosinach z SGH nie żałuję. Wreszcie wykładowcy mają dla mnie czas,
lepiej prowadzone są wykłady i ćwiczenia. Infrastruktura też o niebo lepsza.
polecam.

3. Data: 2005-05-11 21:18:28

Od: "Bartosz" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czołówce wszelkich rankingów, więc myślę, że będzie lepiej. Kierunek to prawo.
> Macie jakieś spostrzeżenia na temat tej uczelni?

Przyłączam się do pytania. Też myślę o wyborze Koźmińskiego.

4. Data: 2005-05-17 10:27:48

Od: "Grzechu " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> czołówce wszelkich rankingów, więc myślę, że będzie lepiej. Kierunek to prawo.
> Macie jakieś spostrzeżenia na temat tej uczelni?

Słyszałem o Koźmińskim same dobre rzeczy, a jego wysokie miejsce w rankingach
uczelni wyższych potwierdza, iż to dbra uczelnia jest. Ostatnimi czasy wogóle
uczelnie prywatne radzą sobie coraz lepiej i poziomem spokojnie dogoniły już
państwówki, a przynajmniej te prywatne 'z najwyższej półki', jak właśnie
Koźmiński, WSISiZ/WIT, czy Collegium Civitas... Prywatne uczelnei to
przyszłość - mają pieniądze na rozwój i polepszanie standartów.

5. Data: 2005-05-17 15:42:02

Od: " " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

moi znajomi też wypowiadają sieo wsipz w samych superlatywach.
jak by nie patrzeć uczelnia ta od długiego czasdu pracuje nad swoją marką i
widać że ma ogromne ambicje. myśle że dla ludzi którzy chcą w przyszłości
robić coś konstruktywnego i znaczyć coś w życiu to Koźmiński jest dobrym wyborem

6. Data: 2005-05-19 07:33:22

Od: " !" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zgodzę sie że nurt prywatnych uczelni jest coraz mocniejszy
powolutku upadają poślednie "szkółi" a zostają tylko najlepsze
dbające o standardy nauczania oraz o samego studenta
ludzie tam też już są inni to nie te same obiboki ale ludzie którzy wiedzą
czego chcą od życia i za co płacą
wprawdzie okres edukacji mam już za sobą ale WSISiZ,Collegium Civitas albo
Koźmina bym się nie obawiał to dobre szkoły

7. Data: 2005-05-24 10:55:32

Od: " T" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

warto też zwrócić uwagę że uczelnie prywatne w większym stopniu przygotowują
studenta do późniejszej pracy w zawodzie
przykładem może tu być marketing na koźmińskim którego absolwenci są wręcz
poszukiwani przez pracodawców
odpowiedź czemu tak jest .......... jest bardzo prosta
na uczelniach prywatnych jest świeży powiew młodej kadry
ludzi którzy pracują w branży a uczelnia to nie jedyny ich żywioł
student otrzymuje więc teorię ale nie oderwaną od rzeczywistości a to już dużo

8. Data: 2005-05-31 09:58:58

Od: " marian" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
z tego co wiem to znakomita prywatna uczelnia
ścisła czołówka uczelni wyższych i to nie tylko wśród uczelni niepublicznych
o tym kiernku specjalnie nie słyszałem ale nie wydaje mi sie aby miały być tam
nie zachowane dotychczasowe standardy nauczania koźmińskiego
ludzie tworzący koźmińskiego to profesjonaliści

FOTOrama przedstawia - Epson art photo award 2005
FOTOrama przedstawia - Wystawa dyplomowa studentów EAF
emerytura 2006
emerytura 2006
Gdy matura ustna nie bedzie zdana?!