WWW dla ogrodziarzy

1. Data: 2001-11-28 09:29:05

Temat: WWW dla ogrodziarzy
Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno kupiłem działkę. Trochę roboty mnie czeka (poza samym
zadbaniejm o działkową "przyrodę"): wymiana dachu na altance,
doprowadzenie prądu i wykonanie instalacji elektrycznej, wyburzenie
prowizorycznej i ewentualnie postawienie nowej pergoli, naprawa lub
wykonanie od nowa płotków, konserwacja studni i pompy itp. Podrzućcie
jakieś adresy www, gdzie mógłbym poczytać i trochę dobrych rad
(szczególnie jeśli chodzi o dach i studnię), i o nowych technologiach,
materiałach.
Ręce - mniej lub bardziej zręczne - mam i powinienem sobie poradzić,
ale nie chciałbym wszystkiego dwa razy kupować i dwa razy robić.

--
Lejak
j...@p...onet.p

1. Data: 2001-11-28 21:21:29

Temat: Re: WWW dla ogrodziarzy
Od: "Lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ręce - mniej lub bardziej zręczne - mam i powinienem sobie poradzić,
> ale nie chciałbym wszystkiego dwa razy kupować i dwa razy robić.

Proponuje poczytać grupę : pl.rec.ogrody , a jeśli dręczą Cię jakieś
problemy to grupowicze napewno doradzą i podzielą się chętnie swoimi
doświadczeniami.

Lucjan

1. Data: 2001-11-29 07:07:33

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prowizorycznej i ewentualnie postawienie nowej pergoli, naprawa lub
> wykonanie od nowa płotków, konserwacja studni i pompy itp. Podrzućcie

Mysle ze przydatna bedzie Ci wiedza z grupy pl.misc.budowanie,
a jak juz ponaprawiasz to zajrzyj na pl.rec.ogrody.
Pozdrawiam Krycha.

zajrzyj tez na http://ogrod.to.jest.to i http://ogrody.agrosan.pl

sprzedam dzialki w Warszawie
Okna