WYJEŻDŻAM z kraju

151. Data: 2007-10-29 14:59:59

Temat: Re: WYJEŻDŻAM z kraju
Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Nie da się, nie produkuje tyle, co Ty.

Da się. Ja rzadziej piszę o cudzej inteligencji.

> Nic. Gryzie mi się tylko z postawą niedawno obserwowaną: " Uważajcie ,
> te wredne harpie będą zaraz gnębić maluczkich. Ale LL ostrzeże
> niedoświadczonych".

A gryzie się z postawą Lozen wobec mojej osoby? Jak chcesz to ja mogę
przypomniec kto zaczął.

> A to ciekawe, jak Tobie to wynikanie wyszło. Siedzisz w mojej głowie,
> czy jak? Ale już nie tłumacz, nie chce mi się wracać do postów sprzed
> diabli wiedzą kiedy.

Słusznie. Mi też się nie chce klepać bez nadziei na to, że pojmiesz mój
cholernie zawiły tok myślenia.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

152. Data: 2007-10-29 18:10:06

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur napisał(a):

> Da się. Ja rzadziej piszę o cudzej inteligencji.

Zwłaszcza poprzez używanie zwrotów "piszesz bzdury, nie zrozumiałeś",
etc.

> A gryzie się z postawą Lozen wobec mojej osoby? Jak chcesz to ja mogę
> przypomniec kto zaczął.

Nie chodzi o wobec, tylko o deklarowanie czego innego, i robienie czego
innego.

No, właśnie.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

153. Data: 2007-10-30 08:46:55

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Zwłaszcza poprzez używanie zwrotów "piszesz bzdury, nie zrozumiałeś",
> etc.

To tylko idioci piszą bzdury i nie rozumieją? A może każdemu normalnemu
człowiekowi to się zdarza? To nie jest określanie niczyjej inteligencji.
Nie myśl kategoriami Lozen.

> Nie chodzi o wobec, tylko o deklarowanie czego innego, i robienie czego
> innego.

Nigdy nie deklarowałam, że będę miła dla Lozen. I raczej nie zadeklaruję.

EOT.

LL

154. Data: 2007-10-30 09:21:07

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur napisał(a):

> To tylko idioci piszą bzdury i nie rozumieją? A może każdemu
> normalnemu człowiekowi to się zdarza? To nie jest określanie niczyjej
> inteligencji. Nie myśl kategoriami Lozen.

Tego typu zwroty są odbierane jako podważanie zdolności intelektualnych.
Lozen nie ma nic do tego.

> Nigdy nie deklarowałam, że będę miła dla Lozen. I raczej nie
> zadeklaruję.

Ja nie o Lozen, tylko o Twojej postawie a'la pies ogrodnika. Zwracasz
innym uwagę, że "zaraz się zacznie" i że to brzydko tak, ale sama jak
tylko zobaczysz Lozen, to huzia.

155. Data: 2007-10-30 10:24:20

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Ja nie o Lozen, tylko o Twojej postawie a'la pies ogrodnika. Zwracasz
> innym uwagę, że "zaraz się zacznie" i że to brzydko tak,

Już nie zwracam. Przeszło mi. Grupa się i tak nie uspokoi. A Lozen nie
lubię. A jak kogoś nie lubię to lubię go kujnąć od czasu do czasu i
zobaczyć czy jeszcze przebiera odnóżami. Taka wredna jestem.

LL

156. Data: 2007-10-30 10:32:57

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Już nie zwracam. Przeszło mi. Grupa się i tak nie uspokoi. A Lozen nie
> lubię. A jak kogoś nie lubię to lubię go kujnąć od czasu do czasu i
> zobaczyć czy jeszcze przebiera odnóżami. Taka wredna jestem.

""
> To strasznie głupie podejście IMHO. Po drugiej stronie kabla siedzi
> prawdziwy, żywy człowiek, z emocjami, marzeniami, kłopotami - wszystkim.
> Nie jest elementem gry komputerowej "jak zabić dwieście krasnoludków w
> ciągu minuty" tylko prawdziwą osobą. Ty tej osobie zupełnie
> bezinteresownie serwujesz dziesięć ton jadu tylko po to, żeby sie
> odprężyć. Może lepiej kup sobie jakiegoś Dooma albo coś w tym stylu?
""

A tak mi się przypomniało.

Agnieszka

157. Data: 2007-10-30 10:42:45

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> ""
> ""
>
> A tak mi się przypomniało.

Lozen mi wytłumaczyła, że ona się tym wszystkim nie przejmuje i w ogóle
jej to nie rusza. Więc nie mam wyrzutów sumienia. Do pozostałych staram
się stosować. To znaczy staram się nie być wredna _bezinteresownie_. I
nie ociekać jadem, bo głównie o to mi chodziło. To ostatnie chyba mi się
w miarę udaje?

LL

158. Data: 2007-10-30 10:47:30

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lozen mi wytłumaczyła, że ona się tym wszystkim nie przejmuje i w ogóle
> jej to nie rusza. Więc nie mam wyrzutów sumienia.

A Ty jej uwierzyłaś, zwłaszcza widząc, jak się ostatnio miotała.
Jak dziecku zakażesz oglądania ulubionej dobranocki, bo coś przeskrobało, a
ono łykając łzy wykrzyczy "i tak wcale mi się nie podobała" to też mu
wierzysz?

> Do pozostałych staram się stosować. To znaczy staram się nie być wredna
> _bezinteresownie_. I nie ociekać jadem, bo głównie o to mi chodziło. To
> ostatnie chyba mi się w miarę udaje?

A tego oceniać nie zamierzam. Ja tu naprawdę dla odprężenia jestem.

Agnieszka

159. Data: 2007-10-30 11:00:34

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> A Ty jej uwierzyłaś, zwłaszcza widząc, jak się ostatnio miotała.

Jest to jedna z nielicznych osób, której nie umiem współczuć. Mimo prób.

> Jak dziecku zakażesz oglądania ulubionej dobranocki, bo coś
> przeskrobało, a ono łykając łzy wykrzyczy "i tak wcale mi się nie
> podobała" to też mu wierzysz?

Lozen nie jest dzieckiem.

> A tego oceniać nie zamierzam. Ja tu naprawdę dla odprężenia jestem.

No y gyt ;)

LL

160. Data: 2007-10-30 19:14:20

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Oct 2007 11:32:57 +0100, Agnieszka napisał(a):

> A tak mi się przypomniało.
>
> Agnieszka

Agnieszko, Ty to już dawno nie z tej bajki jesteś. Takie teksty to tylko
wtedy gdy autorce dzieje się krzywda, w przeciwną stronę to już nie działa.
Ot inna bajka od Twojej.
--
Elżbieta

Kryzys w małżeństwie