WZW - szczepienia

1. Data: 2003-10-13 20:27:19

Temat: WZW - szczepienia
Od: "Elinor" <elinor@usun_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zwracam sie do Was z pytaniem: szczepic sie czy nie szczepic? Teraz caly
czas cos mowia o tym w mediach stad moje pytanie. Czy sa jakies
przeciwskazania?
Drugie pytanie - niezwiazane z tematem - kiedy powinna nastapic pierwsza
wizyta kontrolna po przeprowadzeniu krioterapii nadzerki? Lekarz mojej
siostry machnal reka i stwierdzil, ze ma przyjsc najwczesniej za 3 miesiace.
Z tego co ja pamietam to troche szybciej widzialam sie z moim lekarzem na
kontroli po krioterapii. W imieniu siostry zatem pytam, czy ma przyjsc
wczesniej na kontrole czy faktycznie nie jest ona konieczna tak szybko po
zabiegu?

Z gory dziekuje za odpowiedzi!
Pozdrawiam!

2. Data: 2003-10-15 20:12:38

Temat: Re: WZW - szczepienia
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elinor" <elinor@usun_to.op.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Zwracam sie do Was z pytaniem: szczepic sie czy nie szczepic?

My sie szczepimy,bo boimy sie powilan po zoltaczce.

Teraz caly
> czas cos mowia o tym w mediach stad moje pytanie. Czy sa jakies
> przeciwskazania?

Szukalam w sieci ale nie znalazlam...

> Drugie pytanie - niezwiazane z tematem - kiedy powinna nastapic pierwsza
> wizyta kontrolna po przeprowadzeniu krioterapii nadzerki?

Ja mialam 4 tygodnie po zabiegu.

Lekarz mojej
> siostry machnal reka i stwierdzil, ze ma przyjsc najwczesniej za 3
miesiace.

Co???

> [...]
> kontroli po krioterapii. W imieniu siostry zatem pytam, czy ma przyjsc
> wczesniej na kontrole czy faktycznie nie jest ona konieczna tak szybko po

Jest konieczna.
Poza tym gdy czuje niepokojacy zapach,lub ma ropna wydzieline od razu
powinna leciec do lekarza.

Pozdrawiam.Magda

3. Data: 2003-10-18 21:36:19

Od: "Elinor" <elinor@usun_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Co???

> Jest konieczna.
> Poza tym gdy czuje niepokojacy zapach,lub ma ropna wydzieline od razu

Dziekuje bardzo za odpowiedz i serdecznie pozdrawiam!

wątroba- stłuszczenie
Objaw spalinga?
organy wewnetrzne u karla
tarczyca