Wada aortalna,niedomykalność zastawki aortalnej - pytanie

następny post »
Data: 2003-10-10 17:36:45
Temat: Wada aortalna,niedomykalność zastawki aortalnej - pytanie
Od: "Krzysztof Turowski" <t...@r...org>

Wysylam tego posta grzecznosciowo.
prosze odpowiadac na mgenius(at)o2.pl

Witam!
Mam 23 lata.
Mam problem.
W zeszłym roku przeszedłem bakteryjne zapalenie wsierdzia i w wyniku tgo
nastapila u mnie wada zastawki
aortalnej(niedomykalnosc).Miesiac temu znow trafilem do szpitala z
podejrzeniem nawrotu.
Grozi mi operacja serca.Wiąże się to także z wymianą zastawki na sztuczna.
Mam pytanie jakie są dostępne zastawki,które są najlepsze.Slyszalem ze są
tzw. biologiczne i z tworzyw sztucznych.Jeżeli ktoś miał kiedyś doczynienia
z taką operacją prosiłbym o kontakt.
Ile wytrzymuje taka zastawka...?Ma sie ja przez cale zycie czy trzeba
wymieniać co jakiś czas?Jeżeli tak to co ile?Jak to wplywa na dalsze życie?
Za odpowiedzi z góry dziekuję!
Pozdrawiam!