Wady i zalety wychowania bezstresowego.

91. Data: 2009-12-17 19:34:14

Temat: Re: Wady i zalety wychowania bezstresowego.
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> "Chiron" <e...@o...eu> wrote in message

> Paulino, ja tez sie dziwie...
> Nie chca testowa zelazek i innych sprzetow domowych?
> Nie walcza ze sobą? Nie testuja meskiej sily?
>
> Naprawde wszystko z nimi ok?
> Dla mnie - dziwne....

Tak oboje zdrowi psychicznie i fizycznie.

--

Paulinka

92. Data: 2009-12-17 19:37:10

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Stłumione dzieci.

Czym stłumione? Lanie odpada, zimny wychów odpada. Może się po prostu
wysiliłam, żeby dzieci, pomimo tego, że ze sobą cały czas konkurują,
kłócą się itd. nie lały się po głowach.

--

Paulinka

93. Data: 2009-12-17 20:09:46

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Po co miała mówić cokolwiek chamowi? Cham nie odbiera sygnałów werbalnych.

Nie lepiej bylo go od razu usmiercic>? Corka myslala o takiej opcji.
W watku wyzej napisalas, ze byly jakies inne reakcje, zanim do w twarz
uderzyla. Teraz twierdzisz, ze nie zwracala mu uwagi.

> Próba rozmowy z chamem? - żartujesz.

Wiem, ze z chamami ciezko sie gada. Glownie dlatego, ze aby przekaz byl
dla niego zrozumialy, musimy sie znizyc do poziomu chama. Ale IMO jest
to bardziej ludzkie, niz lanie po twarzy. Idac Twoim tokiem rozumowania,
mozna znalezc sie na tej samej sciezce, co ci,ktorzy twierdzili, ze
swiat dzieli sie na nadludzi i holote. I dlatego, ze jest holota, trzeba
ekterminowac.
A najlepiej dziala na chama opuszczenie jego towarzystwa.
I.

94. Data: 2009-12-17 20:35:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 21:09:46 +0100, Marchewka napisał(a):

> Nie lepiej bylo go od razu usmiercic>? Corka myslala o takiej opcji.
> W watku wyzej napisalas, ze byly jakies inne reakcje, zanim do w twarz
> uderzyla. Teraz twierdzisz, ze nie zwracala mu uwagi.

Inne reakcje to bardzo szerokie pojęcie. Reakcje niewerbalne. W rodzaju
odejścia/unikania.

> [...]
> ekterminowac.
> A najlepiej dziala na chama opuszczenie jego towarzystwa.

Zwłaszcza na przerwie w szkole, przed następną wspólną lekcją :->
--

Ikselka.

95. Data: 2009-12-17 20:46:02

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Zwłaszcza na przerwie w szkole, przed następną wspólną lekcją :->

A nauczyciele jacys w tej szkole byli?
I.

96. Data: 2009-12-17 21:08:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 21:46:02 +0100, Marchewka napisał(a):

> A nauczyciele jacys w tej szkole byli?
> I.

Na każdym miejscu i o każdej dobie?
Do kogo Ty to mówisz? Byłam nauczycielką - na dyżurze na korytarzu to ja
moglam z określoną prędkością latać tylko :-/
--

Ikselka.

No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?
No, ale gdzie tu mowa o klapsie?