Wałeczki w moczu

1. Data: 2008-11-24 19:14:08

Temat: Wałeczki w moczu
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Trzy razybadania moczu, odstęp między każdymi badaniami - równy
miesiąc. Za każdym razem inny poziom wałeczków:

najpierw 1,65 (podwyższone), potem 0,6 (norma) i ostatnio 2,2 (dużo
podwyższone).

I teraz pytanie: czy to może o czymś świadczyć?

Czytałem że to mogą być problemy z nerkami, ale nigdy nie miałem
takich ani nie odczuwałem żadnych problemów z nerkami/moczem itp.
Wszystko jak do tej pory ok...

2. Data: 2008-11-24 19:56:52

Temat: Re: Wałeczki w moczu
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Nov 2008 11:14:08 -0800 (PST), m...@g...com wrote:

> I teraz pytanie: czy to może o czymś świadczyć?

Porozmawiaj z lekarzem który zlecił badanie. Leczy się człowieka, a nie
wyniki badań.

m.

--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

3. Data: 2008-11-24 21:12:11

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-11-24 20:56 Marek Bieniek napisał/a:

> Porozmawiaj z lekarzem który zlecił badanie. Leczy się człowieka, a nie
> wyniki badań.

Witaj ponownie na grupie :-)

Ps. Wiedziałam, że tu wrócisz:-)

--
animka

4. Data: 2008-11-24 21:20:26

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)

Miło widzieć ponownie - mam nadzieję na kolejne rzeczowe wypowiedzi :)
Pozdrawiam !
WOJO

5. Data: 2008-11-24 21:57:14

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Nov 2008 22:12:11 +0100, Animka wrote:

> Ps. Wiedziałam, że tu wrócisz:-)

Ja tu w przelocie tylko, ale miło, że ktoś jeszcze pamięta.

Best,

m.

6. Data: 2008-11-24 23:15:04

Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lis, 20:56, Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> wrote:

> Porozmawiaj z lekarzem który zlecił badanie. Leczy się człowieka, a nie
> wyniki badań.

Jaka mila niespodzianka :)

Pozdrawiam :)
Maja

7. Data: 2008-11-25 10:10:27

Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości:

Jaka mila niespodzianka :)

Pozdrawiam :)
Maja
---------------------
Po takim posłodzeniu musisz zostać, Marek:) Nie wypada inaczej :)

<serdeczności_i_czerwony_dywan>

:)

Beata

8. Data: 2008-11-25 17:25:30

Od: "aqua" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Porozmawiaj z lekarzem który zlecił badanie. Leczy się człowieka, a nie
> wyniki badań.

Witam serdecznie,
brakowało mi Twoich postów, takich fachowców jak Ty tu potrzeba !

pozdrawiam
aqua

laserowa korekcja wzroku
Jakie badania Facet skończyłem 40 lat
Leki przeciwdepresyjne jak ostawiać
Ślad białka w moczu u 1,5 roczniaka
bol plecow - lekarze nie wiedza co to jest - dlugie