Walentynki

1. Data: 2003-02-13 10:46:52

Temat: Walentynki
Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czytalam poprzednie posty i w zasadzie każdy sceptycznie sie odnosi do
walentynek.
Ale moze sprobujcie cos podpowiedziec. Kolega z pracy pyta mnie, co moze
podarowac Ukochanej. Kolega ma okolo 35 lat, wiec Ukochana pewnie tez w tym
wieku. Aha - warunek - cos oryginalnego :)))

Pozdrawiam i dzieki jesli ktos cos podpowie
Vei

1. Data: 2003-02-13 10:57:35

Temat: Re: Walentynki
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vei wrote:
> [...]
> podarowac Ukochanej. Kolega ma okolo 35 lat, wiec Ukochana pewnie tez w tym
> wieku. Aha - warunek - cos oryginalnego :)))

Aaaaa, oryginalnego! To moze szybki wypad na weekend do Paryza? bardzo
romantyczne...

A serio: to ja na jej miejscu ucieszylabym sie z wlasnorecznie
przygotowanej przez Ukochanego kolacji przy swiecach, w zestawie ze
sniadaniem :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-02-13 11:34:32

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vei" <a...@g...pl> wrote
> [...]
tym
> wieku. Aha - warunek - cos oryginalnego :)))

Moja kolezanka ma fantastyczna, wielka maskote. To dziobak. No, po prostu
dziobak, a nie mis. Ja bardzo bym chciala dostac takiego dziobaka. Byl
wielkosci mojego psa i odruhcowo przez cala impreze trzymalam go na
kolanach, glaskalam i drapalam po glowce :-)))

Moze to niezbyt oryginalne, ale mnie ucieszyloby zabranie mnie do jakiejs
knajpy i spedzenie milego wieczoru (przy swiecach??).
Albo wlasnorecznie przygotowany obiadek, wcale nie musi byc wykwintny, ale
zrobiony meskimi rekami :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-13 16:36:41

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> Aaaaa, oryginalnego! To moze szybki wypad na weekend do Paryza? bardzo
> romantyczne...

o - polecam:) ja nawet w czasie takiego krotkiego wypadu wzielam TAM slub i
nic juz nie zmieni moich wspomnien:))))))))))))))))))))))

wybielić zęby czym?
Seria Sopot- Ziaja
pytanie do Ursynowianek
Czy nikt nie lubi ISADORY?