wybielić zęby czym?

1. Data: 2003-02-12 13:18:53

Temat: wybielić zęby czym?
Od: Malina_Słodka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wybielic zeby domowym sposobem?
Soda? Jak wplynie na szkliwo?

Malina

1. Data: 2003-02-12 13:47:48

Temat: Odp: wybielić zęby czym?
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malina_Słodka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2dhig$7c0$...@s...futuro.pl...

> Jak wybielic zeby domowym sposobem?
> Soda? Jak wplynie na szkliwo?
>
> Malina

Witaj,
Soda jest skuteczna - wybiela zęby poprzez ścieranie warstwy osadu, ale za
każdym razem ściera się też cieniutka warstwa szkliwa, co powoduje, że
powierzchnia zęba staje się "chropowata" i łatwiej "przyciąga" osad - więc
tak wybielone zęby będą później żółkły coraz szybciej. Soda to rozwiązanie
na krótka metę... niestety :-(

Pozdrawiam,
Marvelle

P.S. Co do innych domowych sposobów - jeszcze nie natknęłam się na skuteczny
i bez "efektów ubocznych"

1. Data: 2003-02-12 13:50:22

Temat: Re: wybielić zęby czym?
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys ktos radzil [jakies pismo kobiece] raz na jakis czas [tydzien na
przyklad] zagryzac cytryne i tak kilka minut plasterek cytrynki trzymac w
buzi :))
nie probowalam wiec nie wiem.
czesciej nie powinno sie, ale raz na jakis czas ponoc jest ok.

pzdr.

ja

1. Data: 2003-02-12 14:49:38

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja <m...@p...onet.pl> napisala:

: kiedys ktos radzil [jakies pismo kobiece] raz na jakis czas [tydzien na
: przyklad] zagryzac cytryne i tak kilka minut plasterek cytrynki trzymac w
: buzi :))
Malo wiarygodne zrodlo jak pismo kobiece ;))

: nie probowalam wiec nie wiem.
: czesciej nie powinno sie, ale raz na jakis czas ponoc jest ok.

Jak pije herbatke 0,5 litra, to wyciskam do niej pol cytryny i nie slodze
jej. Wiec poniekad mam ten zabieg z glowy ;)

pozdrowka

1. Data: 2003-02-12 15:01:35

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kafar" <k...@w...pl> napisał

> Jak pije herbatke 0,5 litra, to wyciskam do niej pol cytryny i nie slodze
> jej. Wiec poniekad mam ten zabieg z glowy ;)

ja pije natomiast hektolitry herbaty i kawy [tej ostatniej bez cytryny] i
śledząc wątek [trochę niżej też o zębach] aż boję się o to, jakie szkody to
przyniesie mojemu i tak nigdy idealnie niebiałemu uzębieniu

ale tak się zastanawiałam czy dobre dokładne szczotkowanie -taką np.:
szczoteczką elektryczną może mieć jakieś zasługi na polu dbania o kolor
zębów?

I wonder..

pozdrawiam

ja.

1. Data: 2003-02-12 15:29:28

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale tak się zastanawiałam czy dobre dokładne szczotkowanie -taką np.:
> szczoteczką elektryczną może mieć jakieś zasługi na polu dbania o kolor
> zębów?

wydaje mi sie ze duzo zalezy od tego jakie ktos ma szkliwo, bo ja np mam
takie szkliwo, ze chocbym nie wiadomo co robila, jakich past, jakich
szczoteczek i jak czesto zeby myla, nigdy nie bede miec mega bialych
zebow. Moj dentysta mi powiedzial ze mnie radtuje tylko i wylacznie
wybielanie u dentysty,ale co z tego, gdy mam tak nadwrazliwe zeby ze
niestey...heh

1. Data: 2003-02-13 09:47:51

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorita wrote:
:
[...]
Hmm... od szkliwa to chyba niewiele zalezy...
tylko od kosci, jesli masz zolta kosc, oznacza to ze masz zdrowe zeby !
Biala kosc nie jest zdrowa.

: Moj dentysta mi powiedzial ze mnie radtuje tylko i wylacznie
: wybielanie u dentysty,ale co z tego, gdy mam tak nadwrazliwe zeby ze
: niestey...heh
no wlasnie, bo masz zolta kosc... powinnas sie cieszyc, Ci ktorzy maja zolte
kosci, maja twarde i mniej podatne na lamliwosc i kruchosc w wieku starczym.
Czasem bielsze zeby do urody nie pasowalyby, dlatego zwroc uwage czy Ci
czasem w takich zabkach jest 'ok'.

pozdrowka serdeczne
Kafar

1. Data: 2003-02-13 10:48:40

Od: "AniaS" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malina_Słodka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jak wybielic zeby domowym sposobem?
> Soda? Jak wplynie na szkliwo?
>
> Malina

Przypomnialo mi sie wlasnie, ze w zamierzchlych czasach gdzies wyczytalam
(moze w Filipince?...), że niezlym sposobem jest wyszorowanie zebow weglem
lekarskim - tymi zwyklymi czarnymi tabletkami. Wyobrazcie sobie, ze to
dziala!!! Nie wiem, co prawda, jak to wplywa na szkliwo, pewnie tak jak
soda, cytryna i cala reszta, ale przed jakas impreza mozna sie poratowac...
W trakcie 'zabiegu' wszystko wyglada nieco koszmarnie, ze sie tak wyraze,
ale ladnie sie zmywa.
Pozdrawiam, AniaS

1. Data: 2003-02-13 21:47:05

Od: Malina_Słodka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a najzdrowszy jest szpinak ;)
cos nie chce mi sie wierzyc a wam?

Malina

1. Data: 2003-02-16 21:24:11

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja wrote:

> [...]
> cytrynki trzymac w buzi :))
> nie probowalam wiec nie wiem.
> czesciej nie powinno sie, ale raz na jakis czas ponoc jest ok.

a ja slyszalam ze te wszystkie domowe sposoby - cytryna, sol - bardzo niszcza
szkliwo.
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

Seria Sopot- Ziaja
pytanie do Ursynowianek