Walka z rasizmem i ksenofobia :)

1. Data: 2008-07-09 09:53:27

Temat: Walka z rasizmem i ksenofobia :)
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Brytyjski Narodowego Biura Dzieci udziela absurdalnych rad wychowawcom ze
zlobków i przedszkoli jak poznac, które dziecko w przyszlosci wyrosnie na
rasiste - pisz dziennik.pl.
Urzednicy twierdza, ze jesli dziecko nie chce jesc zagranicznych potraw, to
zachodzi powazna obawa, ze jak dorosnie, bedzie ksenofobem."

[...]

"Kazdy przypadek "ksenofobii", czyli np. dzieciaka, który nie chce zjesc
zagranicznej potrawy, wychowawcy musza natychmiast zglosic lokalnej radzie
miejskiej, która ma zadbac o to, by potem odpowiednio mlodego "rasiste"
reedukowac i przywrócic do spoleczenstwa."

http://wiadomosci.onet.pl:80/1784930,28350,wiadomosc
eu.html

2. Data: 2008-07-09 10:34:54

Temat: Re: Walka z rasizmem i ksenofobia :)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jul 2008 11:53:27 +0200, Duch napisał(a):

> [...]
> miejskiej, która ma zadbac o to, by potem odpowiednio mlodego "rasiste"
> reedukowac i przywrócic do spoleczenstwa."

Tiaaa, zwłaszcza czterolatki i młodsze dzieci kierują się pojęciem
"zagranicy" w jedzeniu ;-PPP

Nieee nooo, to jakaś wypocina dziennikarska musi być, skomponowana ad hoc,
na zatkanie luki w szpalcie.

3. Data: 2008-07-09 11:20:55

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
> miejskiej, która ma zadbac o to, by potem odpowiednio mlodego "rasiste"
> reedukowac i przywrócic do spoleczenstwa."

Aż spojrzałem na kalendarz... ale nie, to już lipiec... hm... no cóż...
idiotów przybywa... ale drzewiej głupków wioskowych jednak nie czyniono
radnymi miejskimi...

Pzdr
Paweł

4. Data: 2008-07-09 15:51:43

> [...]