Wampiryzm Energetyczny

11. Data: 2002-01-07 08:08:33

Temat: Re: Wampiryzm Energetyczny
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
news:3C38C1DB.99BB7FDC@friend.pl...

| Po prostu po każdej rozmowie z nią, czuję się jakbym miała zabraną całą
swoją energię
| i czuję się źle.

To fakt! Sa niestety tacy ludzie, ktorzy zywia sie nasza energia. Staraj sie
unikac tej osoby bo nic na to nie poradzisz!
pozdr. Wilma

12. Data: 2002-01-07 13:37:12

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} wrote:

> To fakt! Sa niestety tacy ludzie, ktorzy zywia sie nasza energia.

To rzeczywiście fakt! - jak czytam niektóre posty, to czuję, jak słabnie moja
energia do pisania na tę listę ;-)

Leszek

13. Data: 2002-01-08 08:11:30

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Trzeciak" <l...@i...gov.pl> napisał w wiadomości

| To rzeczywiście fakt! - jak czytam niektóre posty, to czuję, jak słabnie
moja
| energia do pisania na tę listę ;-)
|
| Leszek

Otoz mylisz sie - bo mylisz pojecia. Czym innym jest oslabienie z powodu
czyjegos nieuctwa, nieoczytania, a czyms innym jest wampiryzm energetyczny.
No, ale Ciebie pewnie nie interesuje paranauka wiec nie czytales.
pozdr. Wilma

14. Data: 2002-01-08 16:37:42

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@i...gov.pl...
> To rzeczywiście fakt! - jak czytam niektóre posty, to czuję, jak słabnie
moja
> energia do pisania na tę listę ;-)
>
> Leszek

Podładuj sie gdzieś :)) Czytam grupe dla Twoich postów.

Elzbieta

15. Data: 2002-01-08 17:18:34

Od: "BliSki" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta" wrote:
> Podładuj sie gdzieś :)) Czytam grupe dla Twoich postów.

Spoko. Wiosna idzie, to się wszyscy podładujemy :-))

--
Pozdr, BliSki. (R)

Plamy na dłoniach
Jakie ćwiczenia na poprawe sylwetki/skrzywienie kręgosłupa ?
badanie cytologiczne
Antykoncepcja
MP System