Wanna a zacieki

1. Data: 2003-02-05 18:17:35

Temat: Wanna a zacieki
Od: Renata <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio dużo mówi się o wannach akrylowych. Mam pytanie dotyczące
czyszczenia takiej wanny. Niestety dość często zdarza się u nas, że z
kranu leci żółta woda, która powoduje żółte zacieki - ciężkie do
wyszorowania. Stąd też pytanie, czy wannę akrylową łatwo się czyści?
W jakiej cenie kształtują się ceny tego przybytku?

Pozdrowienia - Renata.

1. Data: 2003-02-05 18:25:26

Temat: Re: Wanna a zacieki
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Stąd też pytanie, czy wannę akrylową łatwo się czyści?

Czysci sie ją dokładnie tak samo, jak każdą inną, jadyna różnica to fakt, że
nie wolno używać środków szorujących. Zacieki mineralne osobiście usuwam
Civitem "Kamień i Rdza" Schodzą jak w reklamie ;-)

> W jakiej cenie kształtują się ceny tego przybytku?

Zależy, jakich szukasz. Promocyjne i noname można kupić po 300zł, górna
półka moze kosztować i 3000.

J.

1. Data: 2003-02-05 20:02:11

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Feb 2003, Jarek P. wrote:

[wanny akrylowe]

> Zależy, jakich szukasz. Promocyjne i noname można kupić po 300zł, górna
> półka moze kosztować i 3000.

3000 to jeszcze w miarę tanio. Kilka dni temu oglądałem taką za 15000 -
muszę przyznać, że była fajna. Można było dorobić hydromasaż za drugie
tyle.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-02-05 22:32:09

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości
.jfedor.org...

> 3000 to jeszcze w miarę tanio. Kilka dni temu oglądałem taką za 15000 -
> muszę przyznać, że była fajna. Można było dorobić hydromasaż za drugie
> tyle.

A to przepraszam :-) Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że mówiłem o
normalnych wannach. Takie ze złoconymi kurkami, stojące na lwich łapach i z
wylotem wody w formie rybiego łba oglądałem onegdaj w salonie Excellenta,
ale traktowałem to raczej jak dobry dowcip :-)))

J.

Rodzaj kafelek
Sprzedaż mieszkania a ulga ?
kominek