Wanna akrylowa - warto ?

11. Data: 2007-07-20 06:14:09

Temat: Re: Wanna akrylowa - warto ?
Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś musi być na rzeczy,
skoro na akrylowe jest ponad 2 razy dłuższa gwarancja niż na te żeliwne...
ja kupuję akrylową ;)

Pozdr Magda

12. Data: 2007-07-20 16:18:36

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:f7pjrk$boo$1@inews.gazeta.pl
użytkownik *CinnamonGirl* napisał(a):

> Coś musi być na rzeczy,
> skoro na akrylowe jest ponad 2 razy dłuższa gwarancja niż na te
> żeliwne... ja kupuję akrylową ;)

Jesteś pewna że chodzi o żeliwną a nie o blaszaną? BTW, pisz pod cytatem a
nie nad.

--
Big Jack
//////

jak to wyczyścić? (skóra)
pralka - zmiana kierunku otwierania drzwi
gorąca lodówka
Schody modułowe
THE LORD OF DOWNLOADS: MP3,Movies,Soft = www.GEGEREKA.com