Wanna z hydromasazem

1. Data: 2003-06-12 16:02:43

Temat: Wanna z hydromasazem
Od: "jarecki" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
mam zamiar kupic sobie wanne z hydromasazem i w zwiazku z tym mam kilka
pytan i obaw mam nadzieje ze pomozecie mi je rozwiazac.

1. Czy kupic wanne tylko z masazem wodnym czy tez wodnym i powietrznym?
Wydaje mi sie ze tych babelkow powietrza to raczej nie czuc, bardziej pewnie
czuc strumien wody.

2. Jezeli juz z powietrznym to czy wanne taka jak robi Poolspa czy Technic
Industry (w sumie jedna i druga prawie MZ ta sama technologia) czyli ze na
dnie sa otworki
czy taka jak robia inne firmy z dyszami? Slyszalem ze rozwiazanie Poolspy i
Technica nie sa najlepsze,
dlatego ze wanny sa oparte na tzw. podwojnym dnie. Pod dnem z otworami jest
drugie dno.
W przestrzen miedzy nimi wtlaczane jest powietrze, ktore pozniej wylatuje
otworkami. Problem
jest z wyczyszczeniem rzeczonej przestrzeni. I podobno po kilku latach takie
wanny brzydko pachna.
Z pewnoscia gromadza sie tam rozne bakterie itd. To by sklanialo do
rozwiazania stosowanego przez
innych producentow czyli specjalnych dyszy. Obawiam sie jednak, ze siedzenie
na dnie, z ktorego
wystaja takie dysze nie jest zbyt wygodne. Szczegolnie jak sie sporo wazy
;-).

3. Czy taka wanna jest praktyczna? Rozumiem, ze wszelkie przepierki pewnie w
niej odpadaja ?

4. Czy ktos ma moze w takiej wannie, lub w zwyklej taka funkcje jak
napelnianie wanny
od dolu przez syfon? Nie wiem jak to sie fachowo nazywa. Ale slyszalem o
takiej mozliwosci.
Chcialem sie zapytac czy takie rozwiazanie sie sprawdza, nie jest awaryjne
itp.

Za wszystkie uwagi, odpowiedzi bede wdzieczny.
Jarek

1. Data: 2003-06-13 07:44:35

Temat: Re: Wanna z hydromasazem
Od: "Irma" <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

1. wanna nie sprawdza sie jak masz mala lazienke(mniej niz 6m) z powodu
halasu
2. musisz tez miec duzo dysz i (te powietrzne sie czuje jak kupisz tylko
wodny to bedziesz miec efekt bicza) a sama wanna tez nie moze byc mala- 140
odpada
inaczej nie za bardzo sie zrelaksujesz
3. lepiej kupic wanne z systemem samoczyszczenia, bo inaczej dysze sa
sieliskiem smrodu i bakterii

e-mail: p...@m...com
www.mircea-miernikiewicz.com

1. Data: 2003-06-13 07:58:47

Od: "jarecki" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irma" <p...@m...com> napisał w wiadomości
> 1. wanna nie sprawdza sie jak masz mala lazienke(mniej niz 6m) z powodu
> halasu
lazienke mam ciut mniejsza niz 6 metrow

> 2. musisz tez miec duzo dysz i (te powietrzne sie czuje jak kupisz tylko
> wodny to bedziesz miec efekt bicza)
ok ale dalej to nie rozwiazuje mojego problemu, czy lepsze do masazu
powietrznego sa dysze czy otworki. pierwsze niewygodne drugie
niehigieniczne o czym pisalem wczesniej

>a sama wanna tez nie moze byc mala- 140
> odpada
> inaczej nie za bardzo sie zrelaksujesz
wanna bedzie miala 180 na 80cm

> 3. lepiej kupic wanne z systemem samoczyszczenia, bo inaczej dysze sa
> sieliskiem smrodu i bakterii
no o takiej myslalem

pozdrawiam
Jarek

koszty remontu
domofon a telefon
[dekoracja] ceramika z Ikei
Sprzedaż mieszkania
Śmierdząca woda, a kolor farby w łazience