Wapnowanie ziemii i truskawki

1. Data: 2002-07-09 13:24:41

Temat: Wapnowanie ziemii i truskawki
Od: "Kekacz" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze wybeltac ziemie z wapnem bo ziemia jest do d...y i tyle, na prawo
skrzypi skrzyp ... itp
Jednoczesnie mam zamiar wsadzic w ziemie nowe truskawki.
Pytanie: czy trzeba odczekac, jesli tak to mniejwiecej ile, miedzy
wapnowaniem a sadzeniem mlodych krzaczkow?

Pozdrawiam
Kekacz

2. Data: 2002-07-15 19:58:29

Temat: Re: Wapnowanie ziemii i truskawki
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kekacz" <f...@w...pl> napisał
> Pytanie: czy trzeba odczekac, jesli tak to mniejwiecej ile, miedzy
> wapnowaniem a sadzeniem mlodych krzaczkow?

Upewnij się czy to wapnowanie jest konieczne.
Występowanie skrzypu nie jest dowodem.
Mogły być zawleczone korzenie np. z nawieziona ziemią.
Stare ogrody bywają przewapnowane.
Jeżeli nie przesadzisz z wapnowaniem - w formie węglanowej - to po
przekopaniu można sadzić młode rośliny.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

gdzie kupić BONSAI? (W-wa)