[Warszawa]Ankieta na temat atrybutów mieszkań.

1. Data: 2005-06-20 15:06:07

Temat: [Warszawa]Ankieta na temat atrybutów mieszkań.
Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o wypełnienie ankiety. Potrzebna mi jest ona do napisania
pracy dyplomowej na studiach podyplomowych.
Ankieta skierowana jest do osób, które kupiły od początku 2004 roku
mieszkanie lub aktualnie poszukują mieszkania na rynku warszawskim. Ankieta
dotyczy atrybutów mieszkań.
Formularz ankiety używa poczty e-mail.
http://jduszczynska.republika.pl/ankieta.htm
Z góry dziękuję i proszę nie gniewajcie się za tego posta przez czystą
sympatię dla mojej osoby, która kiedyś bardzo regularnie uczestniczyła w
życiu tej grupy.
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl