ukraińska wódka pieprzowa

1. Data: 2005-06-20 15:25:19

Temat: ukraińska wódka pieprzowa
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konkretnie chodzi o to:
Nemiroff, Ukrainian Honey Pepper.
Być może jest to smaczne samo w sobie (szwagier, od którego dostałam
butelczynę, bardzo sobie chwali), ale ja jestem cienki bolek i muszę sobie
oną wódeczkę czymemś rozcienczyć. Drink jakiś machnąć, wtedy przejdzie. Ja
wiem, że to być może obciach i świętokradztwo, gwałt na tym szlachetnym
trunku, ale ja nie mogę. No i pytanie: z czym wymieszać, żeby charakteru
nie zniszczyć i żeby zjadliwe (wypitne?) było? Z coca-colą próbowałam - to
nie to...

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

2. Data: 2005-06-20 16:06:09

Temat: Re: ukraińska wódka pieprzowa
Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie zniszczyć i żeby zjadliwe (wypitne?) było? Z coca-colą próbowałam - to

A czy ktoś widział ją w sklepach w Warszawie?

Beata

3. Data: 2005-06-20 17:15:09

Od: "Duzy Mis" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ktoś widział ją w sklepach w Warszawie?

Nie wiem czy w W-wie ale na pewno widywałem ją na stacjach benzynowych BP
Express

Duży Miś

4. Data: 2005-06-20 18:29:03

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

Ja

> A czy ktoś widział ją w sklepach w Warszawie?

gdzieś widziałem ale nie pamiętam gdzie

5. Data: 2005-06-20 18:29:14

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie zniszczyć i żeby zjadliwe (wypitne?) było? Z coca-colą próbowałam - to

sok pomidorowy

6. Data: 2005-06-20 20:14:06

Od: "tomolek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ktoś widział ją w sklepach w Warszawie?
w Lublinie jest w Realu, wiec w stolicy moze tez maja...
pzdr
t.

7. Data: 2005-06-20 20:14:31

Od: "Qq" <q...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie zniszczyć i żeby zjadliwe (wypitne?) było? Z coca-colą próbowałam - to

Nie mieszaj. Zakąś słoniną. Z ciemnym przaśnym chlebkiem. ODdaj komuś. Gdzie
po nią wpaść? Zamień na coś?..

Qq

8. Data: 2005-06-20 20:27:06

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 20 czerwca 2005 22:14
użytkownik Qq, sącząc kawkę, wyklepał:

> Nie mieszaj. Zakąś słoniną. Z ciemnym przaśnym chlebkiem. ODdaj komuś.
> Gdzie po nią wpaść? Zamień na coś?..

Ale ten zapach, zapach mi się nie podoba... Na zagrychę nie wpadłam,
wypróbuję. O, mam pod domem wypasioną piekarnię. Kilkanaście rodzajów
chleba :) Butelki nie oddam, bo już otworzona i ubyło jej nieco, a poza tym
odzywa się we mnie wrodzony egoizm (moje, moje, moje :)) )

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

9. Data: 2005-06-21 06:51:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> [...]
> chleba :) Butelki nie oddam, bo już otworzona i ubyło jej nieco, a poza tym
> odzywa się we mnie wrodzony egoizm (moje, moje, moje :)) )

Ktoś już podpowiedział - sok pomidorowy. Proporcje musisz sobie
sprawdzić. W niektórych sklepach bywa kminkowy chleb litewski,
bardzo pasuje na zakąskę.
BTW, cola pasuje wyłącznie do czyszczenia srebra ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2005-06-21 07:11:04

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ktoś już podpowiedział - sok pomidorowy. Proporcje musisz sobie
> sprawdzić.

To ja tylko dodam, że mógłby to być np. sok pomidorowy z pieprzem
(pyycha mój ulubiony) - z Tymbarka albo sok pomidorowy ogniste chili
(jakoś tak) - z Fortuny.
Mi jakakolwiek wódka (oprócz słodkich) najbardziej smakuje z tymi
sokami - coca cola + wódka = bleeeee...
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

[Warszawa]Ankieta na temat atrybutów mieszkań.
mokre ciasto pod owoce
co na podróż dla dziecka
DZIĘKI
Kapusta, kalafior i cytryna